اقتصادی

ایران‌خودرو اسامی ۳۰۰۰ منتخب دناپلاس توربو را بارگذاری کرد

گروه صنعتی ایران خودرو ، دناپلاس ثبت نام شده برای پیش فروش شارژر توربو اتوماتیک با تاریخ مه و ژوئن 1400 ، از روز پنجشنبه (6 نوامبر) آغاز شده و امروز (یکشنبه) قرعه کشی برای تعیین برندگان انجام شده و 3000 برنده این خودرو را منطقه فروش شما معرفی کرده است در مشخصات مشتری بارگذاری شد.

به گزارش خبر فوری ، ایرانخودرو امروز (یکشنبه) مراسم قرعه کشی را برای تعیین 3000 نفر از برندگان اتومبیل شارژ اتوماتیک دنا پلاس توربو ، از بین 690،724 متقاضی آن خودرو ، در مقابل نهادهای نظارتی برگزار کرد.

ثبت نام محصول پیش فروش این محصول ایران و خودرو موعد تحویل اردیبهشت و خرداد سال آینده و قیمت شروع در روز تحویل پنج شنبه این هفته گذشته (6 نوامبر) آغاز شد و تا دیروز (7 نوامبر) ادامه داشت. قبلاً در قرعه کشی اتوماتیک Denaplus برای فروش ، شد همانطور که گفته شد ، 3000 متقاضی به طور قطعی برای مراحل ثبت نام مشخص شدند ، نیمی از آنها به عنوان ذخیره معرفی شدند ، بنابراین اگر افراد انتخاب شده ظرف پنج روز آینده انتخاب شوند ، افراد را از لیست جایگزین انتخاب کنید.

جزئیات برندگان این دوره پیش فروش ، تنها محصول گروه صنعت ایران خودرو ، پس از پذیرش فرآیند و دریافت نتایج قرعه کشی از نمایندگان نهادهای نظارتی ، واقع شده و در مشخصات مشتری قابل مشاهده است.

مبلغ با توجه به دسترسی مشتریان به صندوق های خودرو ، که شامل ادامه روند ثبت نام می شود ، بین 185 میلیون تا 400 هزار گوجه فرنگی است.

انتهای پیام