اقتصادی

کلیه محصولات گروه سایپا از شرایط قرعه کشی خارج شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از سایپا، حسین کاظمی دور گفت: طبق برنامه کوچک ساخته شده و افزایش ظرفیت تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا، تمامی محصولات این گروه خودروسازی از شرایط قرعه کشی خارج شد و با اعلام فروش بخشنامه ای، متقاضیان می توانند به آدرس https://saipa.iranecar مراجعه کنند. دات کام بدون مراجعه به شرایط قرعه کشی برای ثبت نام نام تکمیل ظرفیت.

وی افزود: پیرو دستور 8 ماده ای رئیس جمهور محترم و پیگیری های وزارتخانه سکوت برای حذف شرایط قرعه کشی محصولات، با همت و تلاش کارکنان گروه خودروسازی سایپا، برنامه افزایش ظرفیت تولید در 8 ماه گذشته و خوشبختانه با مجوز وزارتخانه در دستور کار قرار گرفت. سکوتکلیه محصولات گروه خودروسازی سایپا از قرعه کشی حذف شدند.

کاظمی تاکید کرد: در دور سوم تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو تنها خودروی ساینا. اس در شرایط قرعه کشی بود که با افزایش ظرفیت تولید این خودرو کلیه تعهدات خودرو مذکور به مشتریان تحویل داده شد لذا وزارت محترم سکوت بر این اساس وی مجوز فروش خودروی مورد نظر را بدون قرعه کشی صادر کرد.

وی افزود: افزایش ظرفیت تولید و عرضه محصولات گروه سایپا از بهمن ماه سال گذشته در دستور کار قرار گرفت و در 8 ماه گذشته بیش از 340 هزار خودرو تجاری سازی و تحویل مشتریان شده است که افزایش چشمگیری داشته است. همزمان.”

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: برای کلیه شرکت کنندگان در خرید خودرو ساینا. اس این سومین بار است بودن این شرایط است و با ارسال پیامک جهت تکمیل پرداخت و رعایت شرایط خرید به اطلاع شما خواهد رسید. لذا مشتریان محترمی که با مراجعه به سایت سامانه یکپارچه تخصیص آدرس گزارش داده اند. https://sale.iranecar.com مراحل ثبت نام را دنبال کنید.