اقتصادی

برند لامبورگینی به فروش می رسد

مدیرعامل فولکس واگن تصمیم خود را برای فروش مارک لامبورگینی این خودرو اعلام کرد.

به گزارش خبر فوری به نقل از CNBC ، دو منبع در گروه خودروسازی فولکس واگن آلمان خبر داده اند که این شرکت قصد دارد مارک خودروی لامبورگینی را منتقل کند. البته ، لامبورگینی تنها شرکت فرعی نیست که فولکس واگن می خواهد از مدیریت خود چشم پوشی کند و سهام این خودروی عظیم باید به مارک بزرگ دیگر ایتالیا ، در واقع دوکاتی عرضه شود.

دلیل اصلی تصمیم فولکس واگن کاهش هزینه های اقتصادی شرکت به منظور اجرای استراتژی کوتاه مدت برای کارمندان جدید مدیریت است. در این استراتژی ، فولکس واگن با هدف به حداکثر رساندن منافع اقتصادی و عملیاتی خود ، به تدریج از تولید طیف وسیعی از محصولات دور شده و به تولید و توسعه خطوط تولید خودروهای الکتریکی که اخیراً در اروپا و آمریکا مورد استفاده قرار گرفته اند ، می پردازد. شمال افزایش یافته است.

هربرت می میرد – بدون تایید مدیر عامل فولکس واگن ، گفت که ما در حال بررسی ساختارهای ایتالیا هستیم. دیز تأکید کرد که سرمایه گذاری فولکس واگن در فناوری های مربوط به تجهیزات دیجیتال و وسایل نقلیه الکتریکی طی پنج سال آینده به طرز چشمگیری به 73 میلیارد یورو (86 میلیارد دلار) افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل فولکس واگن در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: “وضعیت فعلی باعث می شود نتوانیم به تعهدات خود در زمینه کاهش انتشار دی اکسید کربن در سال جاری عمل کنیم.” وی همچنین با ابراز امیدواری برای احیای مجدد تقاضای بازار در سال آینده ، افزود: پیش بینی ما بازگشت تاج به شرایط قبلی خود تا سال 2022 است.

پیش از این ، چندین منبع به رویترز گفته بودند که فولکس واگن می خواهد سهام خود را در لامبورگینی کاهش دهد و بخشی از آن را به بازار سهام عرضه کند.

انتهای پیام