اخبار حوادث

تردد روان در چالوس و هراز/ بارش برف و باران در برخی محورهای آذربایجان غربی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور در صبح روز جمعه را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با خبر فوری، درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهارکرد: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور در حال حاضر تردد در تمامی جاده‌های کشور از جمله محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت روان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند، گفت:‌ تنها در برخی از محورهای استان آذربایجان غربی بارش برف و باران گزارش شده است.

شیرانی همچنین در ادامه با اشاره به انسدادهای اخیر نیز گفت: محور پونل – خلخال (محور مسدود غیرشریانی) و محورهای سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا و گنجنامه – تویسرکان از محورهای دارای انسداد فصلی هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در پایان با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر با این دو شماره تماس گرفته و با اطلاع از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

انتهای پیام

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.