اخبار جامعه

نباید از بیان آمارهای منفی هراسید

خبر فوری / فارس دبیر شورای هماهنگی هماهنگی مواد مخدر در استان فارس با تأکید بر اینکه سیاست زدگی یکی از مهمترین بیماریها برای کاهش آسیبهای اجتماعی است ، گفت: نباید از بیان آمار منفی ترسید.

سلیمان کرمی شامگاه دوشنبه ، سیزدهم ژانویه ، در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر و کارگروه فضای مجازی گفت: ، و این خوب نیست

وی با بیان اینکه کارهای زیادی در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی انجام شده است ، افزود: نباید به افراد و افراد عالی رتبه چیزی جز یک جنبه مثبت بگوییم ؛ گزارش های ما باید ترکیبی از کار مثبت و اخبار و آمارهای منفی باشد و باید مراقب باشیم. ما کار مثبت خود را گزارش نمی دهیم

کرمی گفت: نگاه سیاسی به حوزه اجتماعی نادرست است و این تفکر به دردی تبدیل شده است که بر روح جامعه مدیریتی ما ریخته است و ما در تلاش هستیم سیاست زدگی را از حوزه آسیب های اجتماعی جدا کنیم و مبارزه با اعتیاد و دستگاه ها هم افزایی و حاشیه ای است. آنها می توانند وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.

در این جلسه که به همت معاون سوسیالیست سپاه پاسداران برگزار شد ، فجر با توجه به اینکه تعلیق امور مالی یکی از بیماری های فعلی است ، به نهادهای مسئول پیشگیری از آسیب و وابستگی اجتماعی پرداخت و تأکید کرد که انجام بسیاری از کارها به بودجه نیاز ندارد. در پاسخ به تقاضای اقدام در حوزه اجتماعی ، دستگاه های اجرایی با تهیه بودجه ای برای کار پاسخ می دهند.

کرمی با اشاره به نقش اهداکنندگان در مسائل اجتماعی گفت: شناسایی اهداکنندگان و طبقه بندی آنها و فرهنگ سازی برای ورود این عزیزان در مسائل اجتماعی ضروری است تا زمینه مقابله با مواد مخدر و پیشگیری و درمان اعتیاد فراهم شود.

به گزارش خبر فوری ، در آن جلسه معاون اجتماعی سپاه فارس به عنوان دبیر کارگروه رسانه و فضای مجازی در ستاد هماهنگی مواد مخدر فارس معرفی شد.

انتهای پیام