اقتصادی

۲ انتصاب در دانشگاه آزاد اسلامشهر

مدیران معاونت پژوهش و فناوری و معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دفتر اسلامشهر دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اسلامشهر، روسای گروه های توسعه مدیریت و منابع انسانی و پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در جمع هیئت رئیسه و مدیران دانشگاه حاضر شدند.

در این مراسم حسین اصغری شیوای رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با قدردانی از خدمات و تلاش های مدیران سابق این واحد دانشگاهی، موسی رسایی و رشید ذوالفقاری زعفرانی را به سمت سرپرست معاونت مدیریت و اداری منصوب کردند. رئیس توسعه منابع انسانی و پژوهش و فناوری به ترتیب.اسلامشهر منصوب و معرفی شد.

ذوالفقاری رئیس اداره پژوهش و فناوری واحد اسلامشهر نیز به بیان دیدگاه های خود در خصوص فعالیت های پژوهشی دانشگاه ها و راه ها و روش های درآمدزایی از فعالیت های پژوهشی دانشگاه پرداخت.

وی جذب دانشجویان نخبه در مراکز رشد و حمایت مادی و معنوی از پژوهش های ایجاد ارزش اقتصادی را یکی از راه های درآمدزایی غیر آموزشی عنوان کرد.

2 انتصاب در دانشگاه آزاد اسلامشهر

ذوالفقاری همکاری معلمان در طرح های ملی و دوره های تخصصی کوتاه مدت را از دیگر راه های جذب درآمد غیر آموزشی برشمرد.

موسی رسایی همچنین حرکت بر اساس سند توسعه و تحول دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه های مختلف معاونت اداری مالی به ویژه در امور مختلف بودجه را از وظایف اصلی معاونت مالی اداری و همدلی برشمرد. واحد اسلامشهر بیان کرد: همکاری، عمل گرایی و برابری فکری ابزاری برای تحقق اهداف این گروه است.

به گزارش آنا، موسی رسایی از اعضای هیات علمی واحد اسلامشهر است و پیش از این ریاست گروه عمران واحد اسلامشهر را بر عهده داشت و اکنون با حفظ سمت، این اداره را بر عهده گرفته است. بخش توسعه مدیریت و منابع انسانی

رشید ذوالفقاری زعفرانی همچنین دارای سمت های اجرایی مانند سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شرق تهران و معاونت آموزشی دانشگاه علوم دارویی آزاد اسلامی است.

انتهای پیام/4062/