اقتصادی

شرط موفقیت در اقتصاد بین الملل از نگاه دژپسند

وزیر اقتصاد در مراسم افتتاح پنجره واحد آزمایش های محیطی موارد زیر را بیان کرد: اگر می خواهیم به جایگاه مناسبی در اقتصاد بین الملل دست پیدا کنیم ، باید سعی کنیم خدمات جدیدی را در متن اقتصاد هوشمند ارائه دهیم.

به گزارش خبر فوری ، دژپسند ، دبیر شورای عالی فضای مجازی و نمایندگان وزارتخانه ها و دستگاه های مرتبط در این مراسم گفت:

وی افزود: اقتصاد هوشمند تنها با ایفای نقش فعال و کلیدی در بخش خصوصی در سیاست گذاری و تنظیم تحقق خواهد یافت. اگر می خواهیم به موقعیت خوبی در اقتصاد بین الملل دست پیدا کنیم ، باید سعی کنیم خدمات جدیدی را در متن اقتصاد هوشمند ارائه دهیم و در این زمینه باید هزینه های تولید را کاهش دهیم ، قیمت و کیفیت را بهبود بخشیم و خدمات جدید ارائه دهیم.

وی ادامه داد: اقتصاد هوشمند مجموعه فعالیت هایی است که نیاز به نقشه راه جامع دارد و در این راه باید با انرژی و انرژی به جلو حرکت کنیم. یکی از نکاتی که باید مورد توجه قرار گیرد نقش کلیدی بخش خصوصی است که باید با ساده سازی مسائل و تفویض وظایف به بخشهای دولتی و خصوصی تسریع شود.

وزیر اقتصاد ادامه داد: یکی از مراکزی که من کاملاً از آن راضی هستم ، مرکز فناوری و توسعه اقتصاد هوشمند وزارت اقتصاد است. با همدلی بین آژانس ها ، دالانی برای کمک به شکل گیری فضای نظارتی هوشمند زمینه ساز توسعه اقتصاد هوشمند تشکیل می شود.

انتهای پیام