اخبار عمومی

بیش از این مردم را آزار ندهید

بیایید راه خود را ، فارغ از هرگونه اختراع و تجزیه و تحلیل اختراع شده ، و اعتماد به رفتار ، اعمال و عقاید افرادی که به دنبال حق دیدن نور جاودانه شعار حسینی هستند ، اعتماد کنیم.

در حال حاضر متن ذکر شده توسط خبرگزاری سمینار در فضای مجازی منتشر شده است که به طور قطعی مستند است. این خبر درباره شخصی با عنوان “رئیس مرکز تحقیقات و تحقیقات استراتژیک مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع)” است !! در آن آمده است: “فراموش نکنیم که حضرت علی اصغر نماد مقاومت و وحدت اسلامی است و بر این اساس این مجمع با یک برنامه جهانی راه اندازی شد.” اینجا

می بینیم که بازی با کلمات و همسویی اصطلاحات مدرن با زمینه ناب کودک ، موضوعات مقدس مانند شهادت کربلا را نیز به بازی می آورد.
باید به چنین افرادی یادآوری کرد که با کلمات بازی کنند ، اما به عنوان یک بازی ، به خاندان پیامبر نزدیک نشوید و اجازه دهید که مجلس شما یک بازی واقعی انجام دهد و درک این تصاویر مقدس اسلامی دیروز را بهم نزنید.

شما باید در مدت زمان انحصاری این خبر و گوینده بپرسید ، کجا نماد مقاومت و وحدت اسلامی را از زندگی این نوزاد شهید به دست آورده اید و آیا می خواهید این فرصت نادرست را که مجمع جهانی در جهان دارد طراحی کنید؟ ؟ ؟ و هزینه ها و بودجه های هنگفتی را برای فقرا در کشور ما تعیین کنید.
این نوع حرکات و زایمان های ناسالم که واقعاً ناشی از آرزوها هستند چه کسانی هستند و می خواهید با این نوع آرایش کجا بروید؟

چهل سال پیش به بهانه تولد نور کامل حضرت محمد بن عبدالله (ص) آن را هفته اتحاد نامیدید تا شیعه و سنی را به هم نزدیک کنید. آیا نتیجه برگزاری جلسات سالانه اتحادیه برای آن اتحادیه در بودجه ای میلیارد دلاری هزینه شده است؟
امروز ، اختلافات و درگیری های باورنکردنی میان هواداران و عناصر انقلاب اسلامی در بالاترین و متداول ترین سطوح جامعه در حال انباشته شدن است ، و تردیدهای اساسی اساس انقلاب را فرو ریخته است ، زیرا صدها هزار شهید ، جانباز موفق شده اند . زندانیان و غیره. پروردگار ، انشا Godالله ، به بهانه یافت نشدن در هیچ عطاری ، می خواهد یک مجمع جهانی برای مقاومت و وحدت اسلامی ایجاد کند!

بگذارید علی اصغر و دیگر شخصیت های مقدس در میان مردم علی اصغر باشند با همان مفهوم و عشقی که در گذشته های دور در روح مردم و روح تبلور یافته است.
اگر به دنبال نمادهای مقاومت و وحدت اسلامی هستید و می خواهید این نمادها را در سراسر جهان طراحی و گسترش دهید ، به اطراف خاندان پیامبر نروید و از نمادهای ساخته شده در این چهل و دو سال استفاده نکنید.

* وکیل و پژوهشگر