اخبار سلامت

آینده مریخ نورد ناسا پس از فرود موفقش چه خواهد شد؟

به گزارش شفاف ، واکر پایداری ناسا شب گذشته پس از انتظار در ماه های اخیر ، در مریخ فرود آمد. Perseveras در داخل دهانه قرار گرفت و یک ماموریت بلند پروازانه 45 مایل را برای یافتن سرنخ هایی از زندگی در سیاره سرخ و جمع آوری اطلاعات از آن آغاز کرد. اما احتمالاً چند ماه طول خواهد کشید تا ماموریت 2.7 میلیارد دلاری ناسا به مریخ دندان های خود را به اصطلاح در کار علمی فرو برد.

طی روزهای آینده استقامت در سفر چندین مرحله را طی می کند تا سرعت و استقامت تیم ویژه را در حفره های جدید افزایش دهد. این تیم برای بارگذاری نرم افزار پرواز سازگار با سطح مریخ ، سیستم های قدرت ، گرما و ارتباطات ربات شش چرخ را تثبیت می کند. اگر همه چیز برنامه ریزی شده باشد ، بارگیری نرم افزار جدید روی sol 4 شروع می شود که مدتی طول می کشد.

معاون پروژه می گوید: “پس از شروع این کار ، ظرف چهار روز به سراغ نرم افزار جدید خواهیم رفت.” ما این کار را خیلی دقیق انجام می دهیم تا مطمئن شویم مشکلی وجود ندارد. سرانجام ، پس از قرار دادن بازوها ، حدود پنج متر به جلو و عقب ، اولین حرکت وسیله نقلیه انجام می شود. رانندگی تجربی پرسرنس را برای اولین سفر بزرگ خود به یک فرودگاه مریخ آماده می کند. این تیم ماموریت وسیله نقلیه را به مکان درست و باز هدایت می کنند. در این مرحله ، هلی کوپتر می تواند به عنوان یکی از مهمترین قسمتهای مأموریت به موارد اصلی دست یابد. Perseverance همچنین یک نسخه فنی دارد که برای تولید اکسیژن در جو اصلی دی اکسید کربن مریخ طراحی شده است ، دنده ای که می تواند به مهاجران در سیاره سرخ کمک کند.

مقامات ناسا می گویند اگر ابتکار عمل موفقیت آمیز باشد ، بالگرد می تواند به زودی به مریخ برسد ، داده ها را جمع آوری کند یا به عنوان یک کاوشگر خودرو عمل کند.

وسیله نقلیه ناسا

طبق گفته معاون پروژه ، انتظار می رود پروازهای آزمایشی 30 پرواز داشته باشند. پس از آن ، تیم ناوبری اتوماتیک وسیله نقلیه را تجدید می کند و سپس Persuasion شروع به رانندگی به اولین سایت مهم علمی خود می کند. چارچوب زمانی برنامه ریزی شده برای هلی کوپترها و پروازها در بهار است و کارهای علمی در تابستان آغاز می شود.

پس از آنکه دهانه دهانه دریاچه وجود داشت ، متجاوزان به زمین نشستند و شواهد یافت شده به خوبی آن را تأیید می کند. تأیید وجود دریاچه در مریخ می تواند وجود حیات در کره زمین را از میلیاردها سال پیش تأیید کند. احتمالاً یکی از زیباترین دلتاهای آبرفتی در مناطق استوایی است ، مکان بسیار خوبی برای زندگی میکروارگانیسم ها است ، که پس از میلیاردها سال تاکنون و تاکنون آن را حفظ کرده اند. کارکرد اصلی اقناع ، مطالعه نجوم بیولوژیکی مریخ و مهمتر از همه پاسخ دادن به س theال وجود حیات در مریخ است. این مریخ نورد بسیار شبیه به مریخ نورد قبلی است زیرا میکروفونی در طرح پیشین با مجموعه ای کامل از ابزارهای علمی جدید تعبیه شده است که کار اکتشاف را تسریع می کند. این اولین بار است که می توان احساسات انسانی را در یک سیاره دیگر تجربه کرد.

وظیفه پیشگام مأموریت 2020 مریخ ، کاوش بخشی از سطح مریخ و آوردن آن به زمین با عملکرد خودکار است. دانشمندان انتظار دارند این اتفاق تا سال 2030 بیفتد. این یک تجربه عمیق انسانی در مریخ خواهد بود.