اقتصادی

افتتاح چند طرح صنعتی و معدنی توسط وزیر صمت

وزیر صنعت ، معدن و تجارت برای رونمایی از خط تولید گیربکس شش سرعته برای محصولات گروه صنعت ایران خودرو و افتتاح چندین واحد تولیدی در صنایع و معادن مختلف ، فردا صبح (شنبه) به استان قزوین سفر می کند.

به گزارش خبر فوری ، همانطور که توسط وزارت صنعت ، معدن و تجارت (سمت) اعلام شده است ، علیرضا رزم حسینی یک خط تولید در دهکده صنعتی خزر افتتاح می کند (یک) و عملیات اجرایی چندین شرکت را آغاز می کند. وی همچنین از نمایشگاهی از جنبش ساخت خانه در این شهرک صنعتی بازدید خواهد کرد.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت همچنین کامیون جدید ایرانی شیلر را در شهرک صنعتی البرز ارائه داده و در تولید انبوه مینی بوس مسافری پگاسوس از گروه صنعتی بهمن دیزل شرکت خواهد کرد.

وی همچنین طرح توسعه جعبه دنده شش سرعته شرکت صنعتی نیرو محراکه را افتتاح و راه اندازی خواهد کرد.

علاوه بر این ، وزیر صنعت ، معدن ، افتتاح خط تولید جدید کارخانه ذوب فولاد در استان بوئین زهرا و بهره برداری از خط تولید اکسیژن و نیتروژن صنعتی و راه اندازی نشان های ذوب ذوب بوین زهرا و شمش های آهن را افتتاح می کند. . و در این سفر کاری

علاوه بر این ، رزم حسینی در کارگروهی برای تسهیل و رفع موانع تولید در استان قزوین شرکت خواهد کرد.

تولید گیربکس شش سرعته با 135 قالب جدید و همکاری با 85 تولید کننده

وزیر صمت در مورد افتتاح خط تولید گیربکس شش سرعته برای محصولات گروه صنعتی ایران خودرو ، داوود اسماعیل پور ، مدیرعامل شرکت ایران خودرو درایو ، خاطرنشان کرد که 135 قالب جدید در شش فرآیند تولید ایران خودرو ساخته شده است. speed-speed-box با همکاری 85 تولید کننده. به دلیل تولید این کانول ، وی برای کاهش مصرف ارز گفت: پس انداز چهار میلیون دلار ارز در چهار سال یکی از دستاوردهای این پروژه توسعه است.

وی عمق خودکفایی بیش از 95 درصد را مهمترین ویژگی پروژه دنده شش سرعته ایران خودرو عنوان کرد و گفت: “تمام مراحل طراحی و تولید این گیربکس توسط متخصصان متخصص کشور انجام شده است. ”Ranaplus اولین محصولی است که به جعبه دنده شش سرعته مجهز است و سایر محصولات ایران خودرو همراه با نصب جعبه دنده ارائه می شود.

به گفته تیم خودروسازی ، کاهش مصرف سوخت به ویژه رانندگی با سرعت بالا در جاده ها و بزرگراه ها ، بهبود تعویض دنده ها و رانندگی راحت تر از مزایای جعبه دنده های شش سرعته است.

انتهای پیام