اقتصادی

یک خودروی جدید ۵ ستاره در آستانه تولید انبوه

مدیر موتور ملی سوپرشارژ (EF7-TC) با گیربکس شش سرعته اعلام کرد که تولید انبوه دندهپلاس توربو شش سرعته دستی با موتور توربوی EF7 در آینده نزدیک آغاز می شود و بر نسخه اتوماتیک آن تاکید کرد. تولید این محصول را می توان با توجه به تقاضای بازار افزایش داد.

به گزارش خبر فوری ، به نقل از ایران خودرو ، محمد نجات با بیان اینکه توربوشارژ نصب شده با جعبه دنده اتوماتیک دناپلاس با استقبال بسیار خوبی از سوی مشتریان روبرو شده است ، گفت: دریافت پنج ستاره از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران. کیفیت بالای این محصول

مدیر پروژه گفت که منظور وی از طراحی شش نقشه (کالیبراسیون) دنا پلاس توربو با جعبه دنده شش سرعته است: بنابراین ، نقشه های دستی دنده پلاس توربو شش سرعته توسط دنا پلاس با کامل داخلی طراحی و اجرا شده است. قدرت.

وی افزود: در این پروژه به میزان آلودگی یورو 5 بر اساس توان داخلی دست یافته ایم. مزیت این اقدام این است که ایران خودرو می تواند با حداقل هزینه و زمان به راحتی تغییرات مورد نظر خود را اجرا کند. تاکنون مجبور شده ایم هزینه های زیادی به کشورهای خارجی بپردازیم تا تغییرات ایجاد شود.

به دلیل بومی بودن این خودرو ، هیچ وابستگی به تامین ارز و قطعات خارجی وجود ندارد

نجات با اشاره به اینکه مشخصات دنا پلاس توربو با گیربکس دستی همان نسخه اتوماتیک است ، افزود: به محض ورود دناپلاس توربو دستی به بازار ، این محصول با استقبال خوبی مواجه خواهد شد. با توجه به محلی بودن این اقدام و توانایی تولیدکنندگان داخلی در تولید و تأمین قطعات ، هیچ وابستگی به ارز و تامین قطعات در کشورهای خارجی وجود ندارد و نسخه دستی دنا پلاس توربو را می توان با توجه به نیاز مشتری ساخت.

وی با اشاره به مشخصات فنی دنا پلاس با موتور اضافه بار و جعبه دنده دستی و اتوماتیک اظهار داشت: این محصولات با پیشرانه 1.7 لیتری TC7 به بازار عرضه می شوند. این موتور قادر به تولید گشتاور 215 نیوتن متر و 150 اسب بخار قدرت است که مطابق با استاندارد آلایندگی یورو 5 است.

مدیر پروژه در مورد برنامه های آینده IPCO گفت: “نسل بعدی خانواده کد EF + در خانواده های دنا و سمند ، موتورهای چند فن آوری ، آلایندگی های یورو 6 و مصرف 100 کیلومتر در لیتر استفاده خواهد شد.” پایین تر است نسبت به نسل فعلی

انتهای پیام