اقتصادی

سقوط قیمت بلیت هواپیما با کاهش تقاضای مردم

مدیرکل دفتر فرودگاه ها ، خطوط هوایی و ناظران هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که هفته گذشته 70 درصد کاهش پروازها رخ داده و مردم درخواست سفر هوایی کرده اند و قیمت بلیط هواپیما به پایین ترین سطح خود رسیده است.

حسن خوشخو در گفت وگو با خبر فوری ، اظهار داشت: پس از کاهش تعداد مسافران از سوی ستاد ملی تاج ، پروازهای داخلی هفته گذشته 70 درصد کاهش یافت و با وجود این ، تقاضای سفر مردم با هواپیما کاهش یافت. هواپیماهای این پروازهای محدود نیز پر نبودند.

وی افزود: وضعیت پروازهای داخلی در روزها و هفته های اخیر نشان می دهد که تقاضای سفر بسیار کاهش یافته است و این کاهش تقاضا نشان می دهد که خود مردم پروتکل ها را رعایت کرده اند و نگران وضعیت کرونا ویروس هستند ، بنابراین سفر نکنید.

مدیرکل دفتر فرودگاهها ، خطوط هوایی و سازمان هواپیمایی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: این موضوع قیمت بلیط هواپیما را تا حد زیادی کاهش داده است. به عنوان مثال ، حداکثر قیمت بلیط تهران-مشهد به 350 هزار گوجه فرنگی کاهش یافت و هنگامی که این کاهش شدید تقاضا رخ داد ، تعداد پروازهای مسافری در تمام مسیرهای داخلی به دستور ملی به 70 درصد کاهش یافت. دفتر مرکزی تاج.

خوشخو با اشاره به کاهش 70 درصدی پروازهای مشهد در هفته گذشته ، همزمان با ایام تاسوعا و عاشورا ، گفت: اقتصادی.

وی گفت: “ما هفته گذشته هیچ شکایتی در مورد نقض خطوط هوایی دریافت نکردیم.” اگر طولانی شود ، اجرای آن را کنترل می کنیم. البته خطوط هوایی که تا کنون به وزارت بهداشت و درمان ملحق شده اند از تمام پروتکل های بهداشتی پیروی کرده اند و ما از همه می خواهیم که به طور جدی به آن پایبند باشند تا بتوانند ویروس تاج کشور را مشاهده کنند. به

انتهای پیام