اخبار عمومی

بازگشت تیم ملی به مربی ایرانی؟

پیوستن به چند نکته نشان می دهد اسکوچیچ وقتی خبری از مربی خارجی نباشد از هم جدا می شود.

به گزارش روزنامه خبر فوری دنیای اقتصاد وی نوشت: “ما دائماً در حال گوش دادن به فدراسیون محترم فوتبال و مدیر دوست آن هستیم تا سرانجام اخبار دقیقی درباره صندلی تیم ملی به مردم بدهیم و همه آنها را خلاص کنیم ، اما هر چیزی که امیدواریم ارزشش را نداشته باشد. مقدماتی جام جهانی از همان آغاز 11 سپتامبر وضعیت هنری برای ما جدی است ، اما آقایان نقش کرسی انتخاب را روشن نمی کنند.

دراگان اسکوچیچ ، که در دور قبلی موفق بود ، هنوز در هوا است و رسانه ها دائماً در مورد جانشین احتمالی او حدس می زنند. ما نمی دانیم که در آخر چه اتفاقی خواهد افتاد ، اما مطمئن باشید این بزرگترین و مهمترین تصمیمی است که فدراسیون فوتبال باید بگیرد. فردا ، افکار عمومی در مورد تصمیم آقایان امروز پاسخگو خواهند بود.

مربی خارجی؟ بعید به نظر می رسد

شک و تردید فدراسیون همزمان با حضور اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی با اظهارنظرهایی درباره مهدی تارمیک کارلوس کی روش بود. یک مربی پرتغالی که پس از اخراج از کلمبیا هیچ تیمی ندارد. در نتیجه ، برخی فکر کردند فدراسیون می خواهد مربی استخدام کند. همچنین جزئیاتی در مورد روند مذاکره وجود داشت ، اما در پایان ، مسعود سلطانی فر ، وزیر ورزش ، بازگشت کی روش را انکار کرد. ما می دانیم که فدراسیون هرگز در استخدام مربیان بزرگ خارجی و بدون بودجه دولت موفق نبوده است ، به همین دلیل به نظر می رسد که ما باید پرونده بازگشت مربی پرتغالی را ببندیم. ممکن است فدراسیون منتظر تغییر دولت باشد ، اما این پروژه تا اواسط ماه اوت ادامه خواهد داشت ، بنابراین منطقی نیست. از طرف دیگر ، برانکو ایوانکوویچ ، به عنوان گزینه دیگری که همیشه انتقادات زیادی نسبت به فدراسیون داشته ، با تیم عمان همکاری می کند. این تیم مانند خود ایران به مرحله نهایی صعود به جام جهانی رسیده است. از طرف دیگر ، به نظر می رسد خطر استفاده از مربی جدید خارجی که از وضعیت در مدت زمان کوتاهی اطلاع ندارد بسیار زیاد است. در صورت جمع شدن این امتیازات ، می توان گفت که در صورت رفتن اسکوچیچ دیگر خبری از مربی خارجی نخواهد بود.

گزینه های ایرانی

در روزهای اخیر ، نام گزینه های ایران برای جایگزینی دراگان اسکوچیچ منتشر شده است. از امیر قلعه نویی و علی دایی اشاره ویژه ای شده است. کسانی که قبل از انتخاب مربی کروات بسیار نزدیک به نیمکت ایران بودند ، اما در نهایت به هر دلیلی (ممنوعیت کار دایی یا مخالفت سپاهان با تقسیم قلعه نویی) به آن موقعیت نرسیدند. با این حال ، وضعیت بسیار متفاوت است. وقتی اسکوچیچ موفق است ، نمی توان تیم را هدایت کرد و در عین حال به مربیانی که فرصت هدایت تیم را داشتند ، داده شود. در این فضا صحبت از ارائه پیشنهاد به یحیی گل محمدی شده است. مربی پرسپولیس روند موفقیت آمیزی را با این تیم پشت سر می گذارد ، اما ممکن است برای هدایت تیم آماده نباشد. یحیی همیشه در مورد علاقه خود به مربیگری در تیم ملی صحبت کرده است ، اما امروز پرورش آن اشتیاق قدیمی می تواند هزینه بر باشد. او از طرف شخصی که جایگزین دراگان شود و در مرحله بعدی موفق نشود تحت فشار زیادی قرار خواهد گرفت. “فراموش نکنیم که از سپتامبر و شروع ماموریت تیم ملی ، پرسپولیس کار خود را در لیگ قهرمانان آسیا از سر می گیرد.”

انتهای پیام