اخبار جامعه

هزینه ۲هزار میلیارد تومانی بیمه سلامت برای مبتلایان کرونا تا کنون

مدیر کل سازمان بیمه سلامت ملی گفت: سازمان بیمه سلامت ایران تاکنون 2 تریلیون دلار برای مقابله با تاج هزینه کرده است.

به گزارش خبر فوری و اخبار سازمان بیمه سلامت ، محمدمهدی ناصحی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بهداشت استان کرمانشاه اظهار داشت: ایران در بسیاری از موارد یکی از بهترین کشورهای بهداشتی است ، این سابقه تاریخی کرمانشاه همیشه یکی از کشورهای بزرگ این کشور بوده است

وی افزود: علی رغم وضعیت تاجگذاری کشور ، لازم دانستیم که در استان باشیم تا از زحمات دکتر مظفری تشکر کرده و دکتر قادری را معرفی کنیم

ناصحی گفت: نظام سلامت با گستردگی خود 42 میلیون نفر را در پنج صندوق بیمه تحت پوشش قرار داده است.

مدیر کل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به شرایط اعمال شده توسط تاج بر سیستم بهداشتی کشور گفت: تاکنون 2 میلیارد تام هزینه تاج کرده ایم.

وی افزود: ما برای دستیابی به این امر هیچگونه منابع مازادی دریافت نکرده ایم و تنها با صرفه جویی و مدیریت منابع این مهم را پوشش داده ایم.

ناصحی ادامه داد: نسخه الکترونیکی آن که در کرمانشاه نیز در مرحله اجراست ، اکنون یکی از اولویت های برتر بیمه سلامت است.

وی افزود: درک این امر مزایای زیادی نسبت به مدیریت منابع بهداشتی دارد. سیستم فعلی هزینه های بهداشتی غیرضروری دارد و باید به آن توجه شود.

ناصحی ضمن قدردانی از عملکرد دکتر مظفری ، مدیرکل سابق بیمه درمانی استان کرمانشاه ، اظهار داشت که دکتر قادری باید گام هایی را برای اطمینان از تعامل اوضاع با همه نیروها و سایر دستگاه های خود بردارد.

مدیر کل سازمان بیمه سلامت ملی هشدار داد که کرونا فشار زیادی را به سیستم بهداشتی کشور وارد می کند ، امیدوار است که در مورد پوشش واکسن جهانی در نیمه اول سال نگران نباشیم. .

انتهای پیام