اقتصادی

بازدید سرزده «دهنوی» از صفوف شلوغ نانوایی ها/ نصب دوربین هوشمند در نانوایی ها

خبر فوری/ گلستان معاون اقتصادی استاندار گلستان در بازدید سرزده از نانوایی های استان از رفع مشکل صف های طولانی با نظارت هوشمند و با تزریق مقدار مناسب آرد خبر داد.

سید محمد دهنوی در بازدید سرزده از نانوایی گرگان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: ابتدا از همه عزیزان استان بابت مشکلات پیش آمده در تامین مناسب نان و صف های طولانی نانوایی ها عذرخواهی می کنم. نوروز و رمضان مصادف با ماه مبارک است و مصرف امروز در زمان خودش است، متاسفانه ازدحام در نانوایی ها وجود داشت و به سرعت این مشکل را برطرف خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه سهم خوبی در نانوایی های سراسر استان برای افزایش تولید معرفی شده است، افزود: فرمانداران شهرستان ها به کمک ما آمده اند و در حال ساماندهی و رفع مشکلات این حوزه هستند.

فروش آرد نانوایی در بازار آزاد

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه متأسفانه همچنان شاهد شلوغی نانوایی ها در برخی مناطق شهری هستیم، خاطرنشان کرد: قول می دهم تا پایان فروردین ماه صف ها به حداقل برسد و از شرمندگی خارج شود. مردم عزیز ما.”

دهنوی با اشاره به تفاوت زیاد قیمت آرد یارانه ای با آرد بازار آزاد ادامه داد: متاسفانه شاهد هستیم که این آرد یارانه ای در بازار آزاد خرید و فروش می شود و از همه خواهشمندم دوستان عزیز. افزایش نظارت و گزارش به دستگاه های نظارتی.

وی با اشاره به اینکه بازدید اخیر از سهمیه جدید به کاهش ازدحام در برخی مناطق کمک کرده است، افزود: آرد و صنعت از طریق سامانه توزیع نمی شود که عمدتاً به دلیل مشکلات مربوط به حوزه قیمت بوده است و امیدواریم با قیمت های نهایی این مشکل برطرف شود.

خرید نان فقط با کارت بانکی امکان پذیر است

معاون کمیته هماهنگی اقتصادی دولت، گلستان از کاهش فشار بر آرد یارانه‌ای با امکان دریافت آرد از طریق سامانه نانوایی فوق‌آزاد خبر داد و گفت: قول می‌دهم اوایل اردیبهشت‌ماه برنامه جامع نظارت بر نانوایی‌ها را اعلام کنم. ، از دوربین های هوشمندی که سود می برند و خرید و فروش نان فقط با کارت بانکی انجام می شود.

دهنوی با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات کمبود نان در برخی نانوایی ها و نانوایی های شلوغ، خرید نان زیاد برای اقامت و رستوران است، افزود: امکان دارد.

خبرگزاری خبر فوری در روزهای اخیر گزارشی از شلوغی نانوایی های استان گلستان منتشر کرده و به دلایل آن پرداخته و از مدیران ارشد استان پاسخ و راهکار خواسته است.

انتهای پیام/