اخبار ورزشی

۳ شکست آزادکاران ایران در ۵ وزن نخست قهرمانی نوجوانان جهان

نمایندگان اوزان 80 و 110 کیلوگرم ایران به فینال کشتی آزاد نوجوانان جهان راه یافتند.

به گزارش خبر فوری، رقابت های پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان در ایتالیا در حال برگزاری است.

در وزن 48- کیلوگرم عرشیا حدادی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر عظیم عبدیکلیکوف از قرقیزستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 8 بر 6 مغلوب کریستین کاستیو آمریکایی شد و باید منتظر حضور حریفش در آخرین دیدار باشد تا برای کسب مدال برنز به کار خود در تیم بازنده ادامه دهد.

در وزن 55 کیلوگرم امیرمهدی نجاتی زاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر مقابل هوسان بای عثمان اف از ازبکستان شکست خورد و باید منتظر حضور این مبارز در فینال باشد. تا بتواند در مبارزه برای تیم بازنده کار کند

در وزن 65 کیلوگرم محمدمهدی میمیوند در دور نخست الیاس عیسایف از آذربایجان را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد و این مبارز باید برای ادامه کار روی بازنده ها منتظر صعود به فینال باشد. تیم

در وزن 80، رضا سلیمیانیان در دور نخست مقابل زکری دی رایدر آمریکایی با نتیجه 10 بر صفر به برتری رسید. وی در دور بعد اسلاوی استامنوف از بلغارستان را با نتیجه 5 بر 3 شکست داد. سلیمانیان در مرحله یک چهارم نهایی مقابل آسخاب خواجیف از قزاقستان با نتیجه 6 بر 3 پیروز شد و به نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده رزمی کاران ارمنستان و تاجیکستان می رود.

در وزن 110 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، محمدرضا لطفی در دور دوم مقابل علیخان کوساینوف از قزاقستان با نتیجه 8 بر 2 پیروز شد. وی در دور بعد و یک چهارم نهایی رالفس لوکینز لتونی را با نتیجه 10 بر 2 شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. لطفی در این مرحله به مصاف برنده جنگنده هندی و فرانسوی می رود.

انتهای پیام