اخبار جامعه

انفجار مرگبار خانه‌ای در تهرانپارس

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از انفجار مهلک در یک ساختمان مسکونی در تهرانپارس خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت وگو با خبر فوری ، اظهار کرد: ساعت 10:29 صبح امروز به سامانه 125 از انفجار در یک ساختمان مسکونی اطلاع داده شد که پس از آن آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه تهرانپارس اعزام کردند.

وی از این حادثه خبر داد و گفت که برای اولین بار در عرض دو دقیقه نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حاضر شدند. وی گفت: “با دیدن حضور آتش نشانان در آنجا مشاهده شد كه این حادثه در یك ساختمان مسكونی كه سه طبقه در طبقه بالا و یك طبقه داشت ، اتفاق افتاده است.” مرکز آن انفجاری بود که در واحدی در حدود 50 متری زیرزمین رخ داد و باعث آتش سوزی جزئی و خرد شدن شیشه درها و پنجره های ساختمان و ساختمانهای اطراف شد.

مالکی گفت: آتش نشانان به دو گروه تقسیم شده و تلاش برای اطفا حریق و نجات را در دستور کار خود قرار دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت شاهدان این حادثه گفتند كه یكی از اهالی ، مردی 37 ساله ، متوجه بوی گاز شده و برای تحقیق در این زمینه به زیرزمین رفته است. “متأسفانه ، این یک شخص بود. او در حال بررسی انفجار بود و شدت آن چنان زیاد بود که بر اساس اعلام اورژانس ، فرد جان خود را در دم از دست داد. اجساد قبل از رسیدن آتش نشانان از ساختمان خارج شدند.

ملکی افزود: همچنین یک جوان 34 ساله در داخل این واحد مسکونی دچار سوختگی و جراحات جدی شد و علاوه بر این یک پیرمرد 70 ساله نیز در طبقه آخر از ناحیه پوست دچار آسیب دیدگی شد. به بیمارستان

وی در مورد علت این حادثه گفت: “تحقیقات اولیه كارشناسی نشان می دهد كه ایجاد گازهای گلخانه ای و شعله های آتش باعث حادثه شده است ، اما تحقیقات و تحقیقات بیشتر از ساعت 11:21 بعد از اتمام عملیات آغاز شده و همچنان ادامه دارد.”

انتهای پیام