اخبار حوادث

انفجار شدید در ساختمانی در جوانمرد قصاب/ مصدومیت شش نفر

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت که در اثر انفجار شدید در یک ساختمان مسکونی در منطقه جوانمرد قصاب شش نفر زخمی شدند.

سید جلال ملکی در مصاحبه با خبر فوری اظهار داشت که ساعت 3 و 35 دقیقه بعدازظهر در منطقه جوانمرد قصاب ، خیابان اختری ، شهروندان از یک مورد انفجار جدی در سیستم آتش نشانی شهرداری پانزدهم و خدمات امنیتی خبر دادند. بلافاصله پس از آن ، سه ایستگاه به محل اعزام شدند.
وی با بیان اینکه ایستگاه اول دو دقیقه بعد به محل رسید ، افزود که صحنه یک ساختمان آپارتمان سه طبقه قدیمی بود.

ملکی افزود: در یکی از واحدها به مساحت 2 متر انفجار جدی رخ داد که نیمی از ساختمان را ویران کرد اما این حادثه باعث آتش سوزی نشد. به دلیل شدت انفجار ، خانه های اطراف نیز آسیب دیدند ، مانند شیشه های شکسته ، تخریب شده و غیره.

ملکی در مورد تعداد مصدومان این حادثه گفت: در آن ساختمان مردی 40 ساله دچار سوختگی شد و به مراکز درمانی منتقل شد. در نتیجه انفجار و شدت تخریب ، پنج نفر در ساختمانهای مجاور زخمی شدند و در مجموع دو زن و چهار مرد زخمی شدند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان در عملیات جستجو و آواربرداری شرکت داشتند ، افزود: طبق تحقیقات صورت گرفته ، انفجار به دلیل نشت گاز بوده است اما تحقیقات بیشتر در این زمینه ادامه دارد.

انتهای پیام