اخبار ورزشی

آخرین وضعیت کرونایی در ایران/ افزایش ۱۰۰ درصدی موارد بستری در برخی استان‌ها/ بیماران بدحال در استان قزوین بیشتر شد + نمودار و نقشه

گروه استانی خبرگزاری آنا – حسین بوذری؛ با توجه به شرایط موجود ، به نظر می رسد سایه سنگین تاج از بین نخواهد رفت و مشکلات را کاهش می دهد.

در همین حال ، چون ویروس جدید کرونا بسیار سریع شیوع یافته است ، ما در مقایسه با قله سوم ، تعداد بستری شدن در بیمارستان را بیش از 100 درصد افزایش می دهیم ، که به گفته کارشناسان ، ویروس کرونا را از بین نخواهد برد. به زودی.


بیشتر بخوانید:

موج چهارم در ابتدای مسیر است

4 استان در کشور در آستانه انفجار است

کدام شهرها فراتر از حد مجاز هستند؟

تاج در 27 استان رکورد زد

ایلام یک بیمارستان روستایی در اصفهان در یک بیماری جدی بیماری کرونا قلب راه اندازی شد

تختخواب IP سی بعضی از بیمارستانها تکمیل شدند

شهرهای قرمز به رنگ سیاه منجر می شوند

فاجعه کرونا توسط دورهام تکمیل شد

چرا موج چهارم را گرفتیم؟

تاج برزیل رسید؟

آغاز رسمی موج تاج چهارم در برخی از مناطق کشور

سیم پیچ تاج پیچیده تر شد + نمودارها و نقشه ها

رستوران ها تاج داشتند

چهارمین موج خطرناک کشور

میز تاج در شهرها گسترده تر شد

Covid Rebellion – 19 این بار ناخوشایندتر از همیشه

جوانان هدف اصلی تاج انگلیس هستند

تاج انگلیس برافراشته شد

طوفان کوید – نوزدهم به ریاست تاج انگلیس


با مراجعه به بیمارستان ها و مشاهده عکس های مراکز درمانی متوجه می شویم که Covid-19 همچنان به روشی باورنکردنی به جهش و شتاب ادامه می دهد و تنها راه مقابله با این ویروس مخرب رعایت اقدامات بهداشتی و فاصله اجتماعی است.

آخرین اخبار تاج در ایران / Crown Crush Redden Ched Face / یادمان های نوروزی ریشه دار در ریه های مردم + جدول و نقشه

با نگاهی به تصاویر ازدحام در مترو و حمل و نقل عمومی ، متخصصان بهداشت درست می گویند که به زودی نمی توان شکست تاج را انتظار داشت.

چرخه بیماری عروق بیماری کرونا قلب در برخی استانها به شدت افزایش یافته است و برخی از بیمارستانها جایی برای پذیرش بیماران ندارند ، در حالی که مسئولان بیمارستان و مرکز بهداشت به دنبال راه هایی برای درمان بیماران هستند.

البته ، در همین حال ، سپاه پاسداران و ارتش نیز اقداماتی انجام داده اند و با اختصاص مکانهایی مانند سالنهای بدنسازی ، در میان موارد دیگر ، برای بستری کردن بیماران ، تا حدودی از تجمع بیمارستانها کاسته اند. خستگی بیش از حد کارکنان پزشکی و تلاش پرستاران برای تماشای ساعت در تمام روز نمی تواند بیماران بیشتری را پشتیبانی کند.

اکنون با گسترش بیماری بیماری کرونا قلب در سراسر جهان ، کشورهای پیشرفته نیز با مشکلات جدی روبرو شده اند و ارائه خدمات پزشکی به بیماران به یکی از مشکلات عمده کادر پزشکی تبدیل شده است.

آخرین اخبار تاج در ایران / چهره های Crown Crush Redden Cities / ریشه سوغاتی های نوروزی در ریه های مردم + جدول و نقشه

با عادت ها و بی احتیاطی برخی از همشهریان ، ممکن است در آینده مرگ و میر افزایش یابد که این امر کار را برای پرستاران و پزشکان بسیار سخت خواهد کرد.

به گفته مقامات ستاد ملی ضد تاج ، چهارمین اجلاس تا اواسط ماه مه 1400 در کنار ما خواهد بود و بهترین راه برای غلبه بر این اجلاس کم هزینه اجرای کامل پروتکل های ملی بهداشت و تعطیلی است. ما امیدواریم که چرخه را بشکنیم ویروس مخرب را به مدیران مناسب محدود کنید.

آنچه ناامیدکننده است این است که به نظر نمی رسد مسئولان برخی از شرکت های خصوصی متوجه خطرناک بودن اوضاع شده اند و کارمندان این شرکت ها به راحتی در محل کار خود در معرض دید قرار می گیرند و در محیط های بسته کار می کنند.

رکورد روزانه 800000 مسافر مترو در تهران همچنین ما را بر آن داشته است که منتظر روزهای مرگبار بیشتری باشیم و برخی از هموطنان ما هنوز در شرایط قبل از تاج هستند و می توانند به راحتی از جاده های شلوغ و مکان های عمومی عبور کنند بدون اینکه متوجه خطر تاج انگلیس شوند. . …

افزایش بیماریهای جدی در استان قزوین

در 24 ساعت گذشته ، استان قزوین 24 بیمار به شدت بیمار در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ها داشته است.

از زمان شروع بحران اپیدمی تاج ، بستری شدن در بیماری کرونا در استان قزوین 21000 مورد بوده است.

گرایش قربانیان تاج در استان خراسان جنوبی

در دو روز گذشته شاهد افزایش مرگ و میرها در استان خراسان جنوبی در نتیجه افزایش بستری در دو یا سه هفته اخیر بوده ایم.

همچنین ، در قله های قبلی ، معمولاً با افزایش بستری شدن در بیمارستان و بیمارانی که به مدت دو یا سه هفته در بیمارستان بستری هستند ، میزان مرگ و میر افزایش یافته است و می توان این روش را در اوج چهارم دنبال کرد.

افزایش قابل توجه بیماران مبتلا به بیماری شریان بیماری کرونا در استان قم

در 48 ساعت گذشته ، بیش از 1200 بیمار جدید با آزمایشات مثبت در استان قم شناسایی شده اند و به طور متوسط ​​روزانه بیش از هزار آزمایش تاج در بیمارستان ها ، مراکز سرپایی درمان تاج ، نظارت و مراقبت از افراد با علائم انجام می شود. یا افراد بدون علامت. بیماران کرونا مثبت در نظر گرفته می شوند.

با افزایش تعداد بیماران مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا قلب در استان قم ، عروق بیماری کرونا نارنجی و قرمز ، طرفداران بهداشت سعی در کنترل و مدیریت بیماری در کنار مدافعان بهداشت دارند.

وضعیت نهایی استان هرمزگان از نظر تاج

در ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان هرمزگان ، تاکنون 2 میلیون و 156 هزار و 55 آزمایش انجام شده است و از ابتدای سال تاکنون تعداد آزمایشات به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

در حال حاضر 412 بیمار مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا قلب در بیمارستان های استان هرمزگان بستری می شوند که 67 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری می شوند که 15 نفر از آنها وخیم هستند.

شیوع تاج ایلئوس 7 برابر افزایش یافته است

شیوع بیماری بیماری کرونا قلب هفت برابر افزایش ایلامن منجر به افزایش مرگ و میر در استان شده و 291 مورد جدید بیماری بیماری کرونا قلب در 24 ساعت گذشته شناسایی شده است.

همچنین در 24 ساعت گذشته یک مورد در اثر بیماری عروق بیماری کرونا قلب در استان ایلام اتفاق افتاده است و تعداد مرگ های ناشی از بیماری عروق بیماری کرونا قلب تاکنون 708 نفر است.

شهرهای استان آذربایجان غربی در وضعیت خطرناکی قرار دارند

میزان مرگ و میر ناشی از بیماری بیماری کرونا قلب در استان غربی آذربایجان ، از جمله شهرهای کوچک و کم جمعیت این استان ، روزانه در حال افزایش است.

شهینداج و بوکان شهرهایی هستند که قانون گذاران زیادی دارند و باید سلماس را به این دو شهر اضافه کرد.

آخرین وضعیت تاج گذاری در ایران / موارد بستری در برخی استانها 100٪ افزایش یافته است / تعداد بیماران جدی در استان قزوین افزایش یافته است + جدول و نقشه

متأسفانه ، قوانین شهرهای دارای شرایط نارنجی و زرد را دوباره قرمز و نارنجی کرده است و با این وضعیت باید منتظر روزهای سخت باشیم.

آخرین اخبار تاج در ایران / Crown Crush چهره شهرها را کاهش می دهد / یادمان های نوروزی ریشه دار در ریه های مردم + جدول و نقشه

طبق آخرین گزارش وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، 257 شهر سرخ و 129 شهر در وضعیت نارنجی قرار دارند و طبق تصویب ستاد تاج ملی ، آنها “و” از شهرهایی با وضعیت قرمز و نارنجی سفر می کنند. ممنوع است.

همچنین 51 شهر در این رنگ ها وجود دارد و 11 شهر آبی است.

آخرین اخبار تاج در ایران / Crown Crush Redden City Face City / سوغاتی های نوروزی ریشه دار در ریه های مردم + جدول و نقشه

براساس ستاد تاج ملی شهرهای سرخ ، با تصمیم بالاترین مقام ، حضور کارکنان در خدمات ملکی 50٪ کاهش می یابد. همچنین حضور کارمندان در سایر ادارات و دفاتر نیز دو سوم کاهش می یابد.

مدارس در شهرهای قرمز و نارنجی ، دانشگاه ها ، سمینارها و م institutionsسسات آموزش عالی نیز کاملاً تعطیل است.

نماز جمعه ، مساجد ، نماز جماعت روزانه و مراسم مذهبی در شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.

در شهرهای اورنج ، حضور کارکنان در دستگاه ها و دفاتر ارائه دهنده خدمات ضروری به میزان یک سوم کاهش می یابد. علاوه بر این ، نیمی از کارکنان سایر دستگاه ها ممکن است در ادارات باشند.

طبق آمار امروز (28 آوریل) ، همه مراکز استانها قرمز هستند و وضعیت اسفناک شده است.

اسامی شهرهایی که وضعیت قرمز و نارنجی دارند و به این شهرها سفر می کنند ممنوع است و به ترتیب یک میلیون و 500 هزار تومان جریمه نقض قانون برای متخلفین اعمال می شود.، اینجا بخوانید

انتهای پیام / 4078/4062 / ص