اخبار جامعه

تدابیر بیمارستان مسیح دانشوری همزمان با افزایش مراجعه بیماران کرونایی پیک پنجم 

رئیس بیمارستان مسیح دانشوری ، که اقدامات مربوط به این بیمارستان را در پنجمین اجلاس تاج اعلام کرد ، مراجعه به عروق بیماری کرونا را افزایش داده و گفت: خود را از هزینه درمان محروم نکنید.

به گزارش خبر فوری ، جلسه فوق العاده شورای علمی بیمارستان مسیح دانشوری همزمان با موج پنجم و افزایش مشاوره های بیمار با تاج اضطراری مرکز با هدایت دکتر ولایتی و معاونان و مسئولان بخشهای مختلف برگزار شد.

در این جلسه فوق العاده ، بررسی و بسیج کلیه امکانات و تجهیزات مرکز برای ارائه حداکثر خدمات پزشکی به شهروندان در دستور کار قرار گرفت. در این جلسه راهکارهایی برای ارائه خدمات بیشتر مطابق با شرایط جدید ، با سه برابر افزایش تعداد مشتریان در هفته پنجم تاج ، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه علی اکبر ولایتی ، رئیس بیمارستان مسیح دانشوری ، با تأکید بر حضور فعال همه پزشکان و پرستاران برای پاسخگویی سریع و مناسب به بیماران ، بر استفاده حداکثری از امکانات در خدمات و درمان تأکید کرد و گفت: وقتی ابتدا برای بیماران ارسال می شود از ویزیت و از بیمارستان های دیگر اطمینان حاصل کنید که مراقبت های لازم انجام شده و بیمار به دلیل کمبود بیمه یا هزینه از درمان محروم نشود.

ولایتی افزود: “از زمان شیوع تاج ، بیمارستان مسیح دانشوری به مبارزه با این ویروس اختصاص یافته و اقداماتی را انجام داده است ، و اکنون باید با تمام قدرت و پشتیبانی خود روی این مسئله مهم تمرکز کند” هر نوع مشتری باید نگران نباشید آنها باید بیمارستان را بدون دریافت خدمات پزشکی ترک کنند ، و افراد درگیر باید مراقبت های لازم را برای پذیرش هرچه بیشتر مشتری و در صورت لزوم بستری کردن آنها انجام دهند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان مسیح دانشوری ، وی از تلاش مدافعان در سراسر کشور و به ویژه همکاران در بیمارستان مسیح دانشوری که دلسوزی و مسئولیت ، مقاومت ، مقاومت و مبارزه را نشان دادند و ابراز امیدواری کردند که سلامت و آرامش را از بین ببرد ، ستود. در اسرع وقت. ویروس به جامعه باز خواهد گشت.

انتهای پیام