اقتصادی

خرید ۷۰ قلم کالای صنعت نفت دارای مشابه داخلی ممنوع شد

وزیر نفت در ابلاغیه ای خرید 70 قلم کالا خارجی و تجهیزات مصرفی را که برای حمایت از تولید داخلی محصولات داخلی مورد نیاز وزارت نفت با تولید داخلی مشابه است ، ممنوع کرد.

به گزارش خبر فوری ، بیژن زنگنه عضو مدیران عامل وزارت نفت ، معاونان وزیر نفت ، مدیران و مدیران واحدها ، اعضای کمیته ها / مناقصات شرکت های بزرگ و زیرمجموعه ها ، رئیس هیئت مدیره صندوق بازنشستگی ، کارکنان صنعت نفت و شرکت های تابعه و هلدینگ خلیج فارس اندازه و رفاه مدیر عامل و مدیر عامل شرکت های تابعه به شرح زیر است:

“ایجاد منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به دنبال ابلاغ قانون 201-20 / 2 از 5” قانون استفاده حداکثری از ظرفیت تولید و خدمات کشور و حمایت از کالاهای ایرانی “/ 13/2197 خرید کالا در لیست الحاقی مواد 70 کالاهای مصرفی و تجهیزات وزارت نفت برای تحمیل ممنوعیت خرید کالاهای خارجی از شرکتهای بزرگ ، شرکتهای فرعی قرارداد و پیمانکاران (مستقیم و غیرمستقیم) اعلام شده است.

لازم است مدیران کلیه شرکتهای مادر و شرکتهای تابعه با ایجاد سازوکارهای کنترل و نظارت مناسب ، از طریق لیست طولانی مطابق با ابلاغیه شماره 547-20 / 2 مورخ 29/13/9999 از عرضه کالاهای مذکور اطمینان حاصل نمایند. . منابع واحد مرکزی وزارت نفت (AVL) برای نظارت بر حسن اجرای این بیانیه.

“معاون وزیر مهندسی ، تحقیقات و فناوری با همکاری بازیگران مربوطه موظف است تدابیری را برای ادامه روند به روزرسانی لیست مذکور اتخاذ کند.”

انتهای پیام