اخبار جامعه

قاضی زاده هاشمی: نظم دهی واکسیناسیون برای امنیت خاطر مردم پیگیری شود

معاون رئیس مجلس با تأکید بر لزوم تسریع در واکسیناسیون عمومی برای مقابله با تاجگذاری خاطرنشان کرد: سازوکار تنظیم واکسیناسیون باید به طور جدی دنبال شود تا امنیت برای افراد واکسینه شده ایجاد شود.

به گزارش خبر فوری ، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی ، در میان پزشکان ، در سخنانی با بیان اینکه اقدامات لازم برای مقابله با جهش های جدید ویروس تاج را ذکر کرد ، اظهار داشت: جهش های پایدار وجود دارد که می تواند مدل های شدیدتر ، شدت و مرگ و میر باشد انتقال. “سیستم پیشگیری را زیر سوال می برد.

وی افزود: حال چگونه می توانیم با پیش بینی های لازم و اقدامات به موقع به مدیریت علمی و رفتاری ویروس تاج نزدیک شویم و قبل از اینکه آسیب جدی وارد کند بحران را به حداقل برسانیم؟

معاون اول رئیس مجلس خاطرنشان کرد: سیستم های ویژه نظارتی و نظارت سریع بر تغییرات ژنتیکی ویروس از جایگاه ویژه ای در مدیریت موفقیت آمیز این بیماری برخوردار است و در سیستم نظارت ، بیماران مشکوک به موقع شناسایی می شوند و تصمیمات لازم گرفته می شود . به موقع کنترل می شود.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: متأسفانه طبق گزارش ها هزاران بیمار آلوده در کشور ما در اثر سو mis مدیریت ، قرنطینه را نقض کرده و بیماری را شیوع داده اند.

وی تأکید کرد: نظارت سریع بر تغییرات ژنتیکی نقشی اساسی در کاهش آسیب و کنترل چرخه بیماری دارد و باید مورد بازنگری اساسی قرار گیرد.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه تسریع در واکسیناسیون عمومی می تواند مدیریت خوبی در شیوع برنامه های سیستم مراقبت و شیوع احتمالی شیوع بیماری باشد ، خاطرنشان کرد: علاوه بر ایجاد ایمنی برای افراد واکسینه شده ، مکانیسم باید در تنظیم واکسن بسیار جدی باشد.

طراحی وی خاطرنشان كرد كه جلوگیری از شیوع بیماری از طریق تشخیص ، نظارت و انزوای مناسب بیماران به عنوان یك سیستم نظارت می تواند بار بستری در بیمارستان را كاهش داده و مرگ و میر را كاهش دهد و همچنین بستری شدن در بیمارستان و سایر ناراحتی های ناشی از فرسودگی كاری طرفداران بهداشت را كاهش دهد. اندامها بیماری های کوید را می توان برای به حداقل رساندن مشکلات جدی مالی ناشی از بخش پزشکی هزینه کرد و این اعتبارات می تواند شاخص های بهداشتی کشور را بهبود بخشد. همچنین ، با جلوگیری از شیوع ویروس های نوظهور کرونا ، می توان اقتصاد را در بازار و اصناف در سراسر کشور احیا کرد.

قاضی زاده هاشمی در پایان گفت: “با توجه به هماهنگی ، از آسیب جدی به زندگی مردم جلوگیری می شود و سرانجام صلح و سلامتی در همه اقشار مردم مشاهده می شود و ایران یک سابقه خواهد بود. تاج.”

انتهای پیام