اخبار ورزشی

عزیزی‌خادم،نقش کریم باقری را در تیم ملی مشخص کرد

شهاب الدین عزیزی خادم امروز (چهارشنبه) در کنار تمرین تیم ملی فوتبال گفت: من به شما (روزنامه نگاران) می گویم آنچه به تیم ملی گفتم. طبق وظیفه خود ، در یک اتحاد میهنی بودیم. در صحبت ها ، ما از تمام اختیاراتی که داشتیم استفاده کردیم و به همه درخواست های مربی تیم ملی پاسخ دادیم. انشاlahالله فردا تیم به کیش می رود و چند روز اردوی کیش خواهیم داشت و سپس به منامه خواهیم رفت و در یک چرخش تاریخی چهار مسابقه قاطع و تعیین کننده خواهیم داشت. با توجه به انگیزه ای که در بچه ها دیدم و اعتقادی که به آن دست یافتند ، امیدوارم که خدا را شکر با همه دستانشان برگردند و قلب 80 میلیون ایرانی را شاد کنند و همه 80 میلیون ایرانی قلب و روح شوند. من باید از همه افرادی که در انتخاب کمک کردند تشکر کنم.

وی ادامه داد: امیدوارم همه ما بتوانیم با پیوستن نیروها و نیرومندها به تیم کمک کنیم. ما در یک لحظه حساس قرار داریم و امیدوارم این اتفاق مبارک رخ دهد و تیم ایران بتواند با دست پر از این رقابت ها خارج شود. فوتبال ملی مظلوم در ایران و بی رحمانه برای ما سازماندهی و به بحرین داده شد. امروز ما از کادر فنی ، بازیکنانی که از راه دور و سایر لیگ ها به تیم ملی پیوسته اند پشتیبانی می کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: ما امروز آقای خورشیدی سرپرست محترم تیم ملی و کریم باقری یکی از بزرگترین فوتبالیست ها و پایتخت های کشورمان را نیز حاضر می کنیم. ما از باقر به عنوان دستیار فنی استفاده خواهیم کرد و انتخاب را مدیریت خواهیم کرد. باقریک دارای تجربه اخلاقی و حرفه ای است و مدیر قابل اعتماد ما است. جو تیم ملی جو همدلی است و همه آنها در هیئت مدیره فدراسیون فوتبال متحد هستند. امیدوارم همه از مهارتها و پشتیبانی خود استفاده کنند. من باید از همه رسانه ها و رسانه ملی تشکر کنم. اگر خدا بخواهد ، ما می توانیم مردم را خوشحال کنیم و جامعه ایران را شاد کنیم. با این شرایط دشوار اقتصادی ، انتخاب تنها خوشبختی مردم است. تیم نمادی از انسجام و اتحاد ملی است و امیدوارم همه کمک کنند. ما کاستی ها را تا حد ممکن برطرف کرده ایم و امیدوارم همه کمک کنند و انشا ،الله مردم ایران را خوشحال کنیم.

254 251