اقتصادی

اضافه شدن ۳۰ هزار تاکسی به ناوگان حمل و نقل عمومی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش تجارت خبرگزاری آنلاین به نقل از این وزارتخانه مت، علیرضا اسگوئی وی افزود که با هدف توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی ، حداقل 30،000 تاکسی امسال تحت قراردادی با اتحادیه رانندگان تاکسی تمدید می شود.

وی گفت: در حال حاضر بیش از پنج هزار دستگاه خودروی سمند و پژو 405 با استفاده از تاکسی تولید شده است و در انتظار معرفی مشمولان پیش قبض است.

اسگوئی وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون 600 متقاضی برای ثبت نام و تحویل خودرو به ایران خودرو به اتحادیه رانندگان تاکسی ارسال شده اند.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام با اعلام قیمت فروش رسمی محصولات آغاز شده است ، گفت: “از ابتدای ماه ژوئن ثبت نام تاکسی در حال انجام است و برای انجام مراحل تمدید ، امکان صدور پیش فاکتور نیز وجود دارد. در نمایندگی های مجاز ایران خودرو.

اسگوئی وی افزود: هیئت امنا به طور مداوم در مرحله ثبت نام است و به زودی صدور فاکتورهای قبل از مالیات برای متقاضیان طرح جایگزینی تاکسی های خرج را آغاز می کند.

مدیر عملیات فروش ایران که با اشاره به تاخیر یک ماهه در ثبت نام متقاضیان به دلیل تأخیر در اعلام قیمت فروش محصولات به مقامات مربوطه ، گفت: برنامه های فروش در خرداد ماه با تعلیق یک ماهه در اردیبهشت ماه از سر گرفته شد. .