اخبار عمومی

وجود ٢٠ هزار آتش نشان افتخاری در شیراز – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، محمدهادی قانع شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق آموزش های ارائه شده به متقاضیان ، آتش نشانان و افرادی که داوطلبانه شرکت کرده اند همچنان با این سازمان همکاری می کنند.

وی افزود: نیاز به شهر شیراز رو به افزایش است و تعداد ایستگاه های آتش نشانی افزایش یافته است. کلان شهر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز هنوز نیروهای جدیدی را به خدمت نگرفته است ، بنابراین در سال 1401 درخواست های لازم برای فعال سازی نیروها به مقامات ارسال شد.

قانع خاطرنشان کرد: در 5 ماهه نخست امسال 7541 عملیات در کلانشهر شیراز توسط آتش نشانان در آن کلانشهر انجام شد که 2483 مورد آن در منطقه آتش سوزی ، 2955 عملیات در حوزه امداد و حفاظت از حیات وحش بوده است. دو هزار و been بوده است.

وی یادآور شد: در 35 ماهه نخست سال جاری ، 128 هزار و 563 مورد برای فوریت های حریق فراخوانده شده است که از این تعداد 53 هزار و 170 مورد ثبت شده است.

شیراز ، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تاکید کرد: جشنواره شهر ایمن 3 با هدف اقدامات پیشگیرانه از 7 اکتبر همزمان با روز آتش نشانان آغاز می شود و اختتامیه این جشنواره به طول می انجامد. در مارس امسال “.

وی افزود: محورهای مختلفی برای این جشنواره در نظر گرفته شده است که شامل 22 محله پرخطر ، آموزش دانش آموزان ، بازدید از مراکز مذهبی و مساجد ، تاکسی های آتش نشانی ، آموزش بسیج و مراقبت از فرهنگسراها است.