اخبار ورزشی

فرار لحظه آخری الگری از شکست!

هفته جدید لالیگا، سری آ و بوندسلیگا با چند بازی آغاز شد اما در مهم‌ترین بازی جمعه شب یوونتوس در خانه کالیاری متوقف شد.

به گزارش خبر فوری، هفته سی‌وسوم سری آ با ۲ بازی آغاز شد که در بازی نخست لاتسیو موفق شد با یک گل جنوا را مغلوب کند و موقتا به رتبه ششم جدول صعود کند.

اما شاگردان الگری در ادامه روند نزولی خود این بار در خانه کالیاری به زحمت از شکست فرار کردند. شاگردان رانیری در نیمه نخست با ۲ گل از بانوی پیر پیش افتادند اما در نیمه دوم یووه توانست در دقیقه ۸۷ گل تساوی‌بخش را به ثمر برساند و از شکست نجات پیدا کند تا به این ترتیب رانیری ظرف یک هفته دو غول فوتبال ایتالیا یعنی اینتر و یوونتوس را متوقف کند.

یووه با این تساوی هم در رتبه سوم باقی ماند اما بولونیا در صورت پیروزی در این هفته می‌تواند فاصله‌اش را با تورینی‌ها کم کند.

در بوندسلیگا رقابت حساس بر سر سهمیه لیگ اروپا را فرانکفورت از آگزبورگ با نتیجه ۳ بر یک برد و در رتبه ششم ایستاد.

در لالیگا هم شاگردان والورده فرصت نزدیک شدن به اتلتیکو مادرید را از دست دادند و بیلبائو در خانه با تساوی یک بر یک مقابل گرانادا متوقف شد و بیلبائودر رتبه پنجم باقی ماند.

انتهای پیام

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.