اقتصادی

تلاش سایپا برای تأمین قطعات خودرو در راستای رونق تولید است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

غلامعلی کوهساری با اشاره به سیاست مجلس در صنعت خودرو گفت: ما با افزایش کمیت و کیفیت خودروها موافق هستیم و معتقدیم باید از مشاغل داخلی حمایت شود تا کیفیت و کمیت آنها افزایش یابد. ماشین دست دوم

وی با بیان اینکه عملکرد خودرو افزایش یافته است ، افزود: با توجه به نیاز جامعه ، تولیدکنندگان باید توجه بیشتری به کیفیت داشته باشند تا یک خودرو با کیفیت در شان مردم تولید شود.

یکی از اعضای کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه حمایت از صنعت خودرو باعث ایجاد اشتغال می شود ، گفت: این حمایت در افزایش درآمد مردم نیز م effectiveثر است و باید برای حمایت از صنعت خودرو برنامه ریزی بهتری انجام شود.

کوهساری گفت: باید از صنعت خودرو حمایت شود تا روزی بتوانیم خود را روی پای خود نگه داریم و محصولات خود را بیابیم.

وی با اشاره به تلاش مدیران سایپا در زمان تحریم گفت: برنامه طراحی شده سایپا سیاست بسیار خوبی برای تولید قطعات خودرو در کشور بود و قراردادهای این شرکت با وزارت دفاع و شرکت های تابعه آن اقدامات بسیار خوبی بود.

یکی از اعضای کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: “همانطور که نیروهای نظامی کارهای بزرگی در حوادث غیر منتظره (مانند سیل و زلزله) انجام می دهند و به مردم و کشور خدمت می کنند ، توانایی ایجاد تغییر و شگفتی در صنعت خودرو را دارند.

کوهساری افزود: هرچه به درون توجه بیشتری داشته باشیم شاهد کاهش اعتیاد خواهیم بود.

وی گفت: “قیمت اتومبیل باید این باشد: طبقه متوسط ​​می تواند ماشین را در شأن خود بخرد.” “وقتی قیمت دلار پایین می آید ، طبیعی است که قیمت ماشین نیز پایین بیاید.”