اقتصادی

افزایش سفرهای مردم در هفته پایانی اردیبهشت

تردد تردد در جاده ها در هفته پایانی اردیبهشت نسبت به هفته قبل بسیار چشمگیر بوده و در این هفته تردد بین استانی بالغ بر دو میلیون دستگاه خودرو در روز بوده است.

به گزارش خبر فوری، بر اساس سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل مرکز ملی مدیریت راه‌ها، ۲ میلیون و ۲۱ هزار و ۲۸۰ دستگاه خودروی مختلف در بازه زمانی ۳ تا ۹ اردیبهشت‌ماه امسال تردد بین استانی داشته‌اند که نسبت به دوره قبل ۲۵ درصد افزایش داشته است. که در. و نسبت به هفته قبل از نظرسنجی 11 درصد افزایش داشت.

افزایش تعداد مسافران در هفته آخر اردیبهشت

بر اساس طرح تخلیه و انباشت بومیان در استان های مختلف، از 23 تا 29 اردیبهشت ماه، اکثر استان ها شاهد افزایش تردد بین استانی بوده اند که گیلان، قم و مازندران به ترتیب 52، 50 و 46 درصد رشد داشته اند. آنها در همان هفته سال گذشته زندگی کردند. در استان های شمالی مازندران و گیلان مثل همیشه بیشترین خودرو و در واقع بیشترین مهمان را به خود دیدند.

افزایش تعداد مسافران در هفته آخر اردیبهشت

اطلاعات ثبت نامی ثبت شده روی دوربین کتاب خوان های ثبت نام از 23 تا 29 اردیبهشت ماه نشان می دهد که بیش از هفت میلیون و 130 هزار ثبت نام از استان های مختلف در محورهای برون شهری مشاهده شده است. در این میان خودروهای بالای 20 درصد در تهران و البرز بیشترین سهم را در این تردد دارند و پس از آن خودروهای با شماره ثبت در استان های مازندران، فارس، خراسان رضوی و اصفهان قرار دارند.

افزایش تعداد مسافران در هفته آخر اردیبهشت

انتهای پیام/