اقتصادی

گیلان در صدر سفرهای نوروزی قرار گرفت+جزییات

بر اساس آمار رسمی ، ترافیک بین ایالتی در استان روز گذشته در محورهای مواصلاتی کشور به بیش از 1865 میلیون وسیله نقلیه رسیده است که پنج درصد بیشتر از 5 مورد قبلی است و استانهای شمالی همچنان رکورددار هستند. در همین حال ، نام استان های اردبیل ، کهکیلویه و بویراحمد نیز دیده می شود ، زیرا این روزها ترافیک زیادی داشته اند.

به گزارش خبر فوری ، طبق آماری که توسط سیستم های هوشمند حمل و نقل مرکز مدیریت اطلاعات حمل و نقل جاده ای و جاده ای منتشر شده ، متوسط ​​ترافیک روزانه بین استان ها از ابتدای برنامه سفر نوروزی (10 مارس سال گذشته) تا دیروز (9 آوریل) . امسال) 1787 هزار و 752 وسیله نقلیه وجود داشته که در نوروز سال گذشته 78 درصد و در نوروز دو سال پیش 17 درصد افزایش داشته است. البته دیروز شاهد 1،865،059 تردد وسایل نقلیه در جاده های کشور بودیم که نسبت به روز گذشته یعنی 28 آوریل پنج درصد افزایش داشته است.

با نگاهی به آمار ورود و خروج وسایل نقلیه به استان های مختلف ، استان های گیلان ، مازندران ، کهکیلویه و بویراحمد ، اردبیل ، گلستان و قزوین رکورد سفرهای جاده ای را از 11 مارس تا 9 آوریل سال گذشته نشان دادند ، با 20 درصد وسایل نقلیه با ورود و خروج 6٪ ، آنها به ترتیب 162 ، 145٪ ، 117٪ ، 105٪ و 103٪ نسبت به مدت مشابه سال گذشته در نوروز افزایش یافتند. البته اگر این آمار را با دو سال گذشته در نوروز مقایسه کنیم که خبری از محدودیت ها و تاج خبری نبود ، این آمار تقریباً نشان دهنده کاهش ترافیک بین استانی است و تمام جزئیات را می توان در جدول زیر مشاهده کرد . .

در همین حال ، به نظر می رسد سفرهای ترافیکی و جاده ای در استان کهکیلویه و بویراحمد تنها نگران کننده و نگران کننده است ، زیرا میزان تردد از وسایل نقلیه مختلف در این استان نسبت به دو سال گذشته و همزمان 21 درصد افزایش یافته است. دلیل این افزایش ترافیک باشد؟

دیروز بزرگراه کرج – تهران در منطقه پل کلاک ، بزرگراه تهران – کرج 25 کیلومتری ، کرج – قزوین در منطقه گلشهر و مسیرهای برگشت ، اتوبان زنجان – تبریز و تبریز – زنجان در منطقه سرچم بازگشت به بزرگراه تهران و تهران ساوه و ساوه تهران در جاده عوارض تهران ، این مسیرهای حمل و نقل همیشه دارای ترافیک و ترافیک یکسان بوده اند ، به ویژه در مسیرهای تعطیلات و جاده های کشور.

انتهای پیام