اخبار ورزشی

مومنی‌مقدم: سطح مسابقات یونیورسیاد مانند رقابت‌های جهانی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، غلامرضا مومنی‌مقدم سرمربی تیم ملی دانشجویان در مورد سطح مسابقات یونیورسیاد اظهار داشت: مسابقات یونیورسیاد در سطح بالایی برگزار می‌شود، حدوداً ۲۲ سال پیش در مسابقات یونیورسیاد به میزبانی پکن شرکت کردم و می‌دانم سطح این مسابقات تا چه اندازه بالاست.

وی در مورد ترکیب تیم والیبال دانشجویان اظهارداشت: تلفیقی از تیم والیبال جوانان و تیم دانشجویان را مورد بررسی قرار دادیم و در نهایت به لیست ۱۲ نفره رسیدیم. متأسفانه در روز آخر امیر محمد گلزاده پشت خط زن تیم ملی جوانان و بهترین بازیکن جهان را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و با ۱۱ بازیکن عازم این مسابقات شدیم.

وی در مورد حریفان ایران تصریح کرد: سطح مسابقات یونیورسیاد مانند رقابت‌های جهانی بالاست و همه تیم‌های مطرح دنیا در آن شرکت کردند، البته شناخت دقیقی از رقبا نداریم و با برگزاری اولین مسابقه، آن‌ها را آنالیز می‌کنیم و با برنامه‌ریزی بهتر به مصاف رقبا می‌رویم.

سی و یکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان از ۶ الی ۱۷ مردادماه در چنگدو چین برگزار می‌شود.

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.