اخبار سلامت

مدیریت کرونا؛ اولویت اول کشور / اتمام واکسیناسیون گروه هدف تا ۲۲ بهمن

به گزارش شفاف ، به نقل از وبدا ، متن پیام وزیر بهداشت به شرح زیر است:

“سلام و درود بر روح پیروز حضرت امام خمینی (ره) و روح مقدس شهدای هشت ساله دفاع مقدس ، شهدای مدافع حرم ، شهدای مدافع سلامت و آرزوی سلامتی و تندرستی برای مقام معظم رهبری ، حضرت آیت الله خامنه ای. “

ابتدا لازم می دانم که از حسن نیت رئیس جمهور محترم و همچنین نمایندگان محترم ملت شریف ایران واقعاً تشکر و تشکر کنم. وضعیت جهان در مواجهه با بیماری عروق کرونا قلب و به تبع آن در کشور اسلامی ما ، مسئولیت خطیر کارکنان بهداشت را به ویژه به دلیل مجازات های ظالمانه استکبار جهانی و تأثیر آنها بر جنبه های مختلف سیستم بهداشتی کشور دوچندان کرده است. N. با این حال ، تجربیات گذشته ، به ویژه در دوران دفاع مقدس ، نشان می دهد که ما هر زمان که خدا بخواهد این کار را با کمک خدا انجام دهیم ، بر مشکلات بزرگی غلبه کرده ایم.

امروز ، در آغاز دولت سیزدهم و تصمیم محترم رئیس جمهور برای حل مشکلات جدی و تأکید بر مدیریت بیماری کرونا قلب به عنوان اولویت اول در کشور ، مطمئناً می توان در پرتو نعمت های حق تعالی امیدوار بود. و در سایه همدلی و حمایت ملت بزرگ اسلامی ایران. علاوه بر حامیان سلامت ، ما می توانیم اقدامات موثری برای این کار انجام دهیم.

اکنون ، با یاری خداوند متعال و حمایت همه فعالان سلامت ، از جمله مردم عزیز ما ، و همچنین ارائه دهندگان خدمات در سطوح مختلف ، کارشناسان ، مدیران ، معاونین ، سیاست گذاران و سایر ادارات دولتی که به نحوی کمک می کنند. سلامت جامعه ، از امروز به بعد اولین گام ها در عملیاتی شدن برنامه پیشنهادی به طور رسمی با تمرکز بر حکومت مسئولیت پذیر در سطوح مختلف آغاز می شود.

احداث راه آهن در بخشهای مختلف ، از جمله بهداشت ، به عنوان یک سیاست کلی سلامت در سال 1393 ، به عنوان مهمترین سند راهبردی در این بخش ، توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، نقش فعالان سلامت اعلام شد. سیستم به خوبی تعریف شده است

تأکید می کنم که تا 4 سال آینده ، وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، به عنوان نگهبان سیستم سلامت ، در کوتاه مدت ، مدیریت بیماری های کرونا قلب را تقویت خواهد کرد. هدف این است که با به روز رسانی پروتکل های پیشگیری و جلب حمایت جامعه برای اجرای م healthثر مسائل بهداشتی ، درمانی ، آموزشی و تحقیقات پزشکی ، تا 13 فوریه امسال ، به عنوان اصلی ترین درخواست رئیس جمهور ، واکسن جامعه پایان یابد. آنها را به نحوی شناسایی کرده و برای دستیابی به اهداف برنامه پرورش دهید.

“آنها مطمئناً دارای جامعه ای محترم از افراد مذهبی ، حرفه ای ، مسئول ، وظیفه شناس و با انگیزه متشکل از متخصصان ، کارشناسان ، مدیران و مقامات خواهند بود که این اهداف را تکمیل خواهند کرد.”