اخبار جامعه

به جای پتک ترس، با امید دادن مردم را به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی دعوت کنیم

یکی از پزشکان می گوید: “ما نباید مردم را مجبور به رعایت قوانین با چوب کنیم ، بلکه باید آنها را با امید به پیروی دعوت کنیم.”

به گزارش خبر فوری ، حسام الدین خضری بیانیه: پیشگیری از بیماری در جوامع مختلف می تواند در تغییر هزینه های فکری و مالی جامعه در جهت متفاوت و جدید بسیار مثر باشد ، بنابراین به جای هزینه های درمانی ، انرژی صرف پیشگیری از جوامع و جلوگیری از بسیاری از تهدیدها و آسیب ها می شود.

وی افزود: پیشگیری مهمترین مشکل بیماریهای مختلف است. ویروس کرونا یکی از دغدغه های اصلی همه جوامع امروز به ویژه در ایران است و در مورد این بیماری مانند سایر ویروس ها ، موضوع پیشگیری بسیار مهم است و با سیاست صحیح می توان گام های موثری در این راستا برداشت.

وی گفت: “افرادی که دارای سیستم ایمنی م effectiveثر هستند و بدنشان به اندازه کافی ایمن است در معرض خطر کمتری از بیماری عروق کرونا ویروس قلب قرار دارند ، بنابراین هرچه سعی کنیم سالم تر باشیم ، در برابر همه بیماری ها ضعیف تر خواهیم بود.” امکان پذیر می شود اصلاح عادات بد غذایی و شیوه زندگی ما را از انواع بیماری ها ، از جمله بیماری عروق کرونا ویروس محافظت می کند.

خضری در مورد خطر افراد مبتلا به بیماری های زمینه ای گفت: متأسفانه در تاج ، اکثر افرادی که سن داشتند یا بیماری زمینه ای داشتند را از دست دادیم. بیماری که توسط پزشک متخصص کنترل می شود خطر بیشتری نسبت به یک فرد عادی ندارد. اگر هورمون ها و پارامترهای بدن انسان در یک سطح و یک سطح باشند ، این افراد در معرض خطر بالایی برای افراد عادی برای بیماری عروق کرونا ویروس قلب قرار دارند.

وی در توضیح تأثیرات روانی که تاج گذاری می تواند بر افراد داشته باشد ، گفت: بیماری کووید 19 بسیاری از مردم را بیکار کرده و خسارات اقتصادی به جوامع وارد کرده است که در سال های آینده نیز تاثیر خود را ادامه خواهند داد. مردم ترجیح می دهند در خانه بمانند و به جلسات نروند زیرا از دستورالعمل ها پیروی می کنند که این امر استرس زیادی را برای آنها ایجاد کرده است.

این پزشک ادامه داد: من به عنوان یک پزشک آموخته ام که به جای اصطلاحات پزشکی ، مردم باید درک کنند که ما باید به زبان آنها صحبت کنیم. با توجه به پیچیدگی آنها در زندگی مردم ، رسانه ها می توانند تأثیر بسزایی در کاهش افسردگی داشته باشند. اکثر رسانه ها و صاحبان رسانه ها تحصیلات پزشکی ندارند و پزشکان هیچ رسانه ای ندارند. بنابراین ، مشکلاتی در اطلاعات Crown وجود دارد که نتایج مطلوبی ندارند. رسانه های خارجی که در تیترهای مربوط به تاج می بینم آنقدر سنگین یا تلخ نبوده اند که باعث افسردگی شوند. ما نباید مردم را مجبور به رعایت قوانین با چوب کنیم ، بلکه باید آنها را دعوت کنیم تا با امید دنبال کنند.

خضری تاکید کرد که سیاست سلامت چند وجهی و متنوع است. کشورهایی که سیاست های بهداشت عمومی را به دقت و به صورت پارامتری اجرا کرده اند و نظرات خوبی در مورد سلامت مردم خود دارند ، مانند آلمان ، در این زمینه موفق بوده اند.

وی اظهار داشت: من نمی خواهم آن را دست کم بگیرم ، اما طبق تحقیقات انجام شده در گوگل ، خبرگزاری ها تیترهای متعددی در مورد نوع “مو” منتشر کرده اند و به این موضوع پرداخته اند ، در بحث مقالات گوگل اطلاعات علمی وجود نداشت. در مورد این نوع

این پزشک ادامه داد: از دیدگاه یک محقق که آمار کشورهای دیگر را مطالعه می کند و مقالات علمی می خواند ، مشخص است که مسئولان بهداشتی ایران باید تصمیمات مستقیم تری در مورد سلامت مردم بگیرند. انواع جدید تاج ، اگرچه خطرناک هستند ، اما با مدیریت مناسب می توان آنها را کنترل کرد. در کشورهای دیگر ، نوع دلتا رکورد مرگ را شکست ، نشان می دهد که مدیریت چگونه بر کنترل تأثیر می گذارد.

خضری در یک برنامه تلویزیونی نتیجه گرفت: “کورتیزول یک هورمون خوب برای بدن است ، اما اگر بیش از حد و دائما در بدن ترشح شود ، می تواند مشکلاتی ایجاد کند.” با وسواس زیاد و استرس ، کورتیزول را در بدن خود افزایش می دهیم و با استفاده از این هورمون ، به مبارزه با باکتری های مفید بدن خود نیز می پردازیم. هنگامی که در محیط های شلوغ قرار داریم ، هنگامی که می خواهیم دستان خود را به سمت ورودی ویروس مانند چشم ، بینی و دهان حرکت دهیم ، باید دستان خود را ضد عفونی کنیم و در شرایط عادی ، نیازی به ضد عفونی مداوم نداریم. دست ها. بیهوده این باعث افزایش استرس ما می شود.

انتهای پیام