اخبار عمومی

ظرفیت فضای مجازی برای تبلیغ فعالیت های دینی و فرهنگی مدنظر باشد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت الاسلام برومند رازیانی شامگاه پنجشنبه در نشستی در ستاد اقامه نماز استان، ایام محرم الحرام را تسلیت گفت. ایام الحرام و ایام الله دهه فجر در استان با اشاره به اجرای تلاش های ستاد اقامه نماز گفت: این جشنواره اقدامی ارزشمند برای ارتقای اهمیت نماز در کشور به ویژه استان است. کردستان و از نخبگان، اساتید دانشگاه، دانشجویان، سمینارها و آموزش برای شرکت در جشنواره استفاده شود.

وی افزود: اهمیت نماز به حدی است که برگزاری جشنواره هایی در این راستا با اطلاعیه های سنتی و نصب بنر و پوستر نتیجه ای در بر نخواهد داشت، بنابراین باید از روش های نوین به ویژه توانمندی فضاهای مجازی برای مشارکت مردم در این جشنواره استفاده کرد. “

مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: تشکل ها و خانه های قرآنی، کانون های فرهنگی هنری و کانون های مبلغان استانی نیز می توانند در برپایی این جشنواره مشارکت کنند.

حجت الاسلام رازیانی بر استفاده از توان اینستاگرامی ادارات و کانال های مردمی برای ترویج این جشنواره تاکید کرد و اعلام کرد: سازمان تبلیغات اسلامی برنامه های فرهنگی متنوعی از جمله اجرای کمپین لبیک برگزار می کند. مهواره او بانویی را در دستور کار دارد که از توان فضای مجازی برای اجرای این طرح ها استفاده کرده است.

در این دیدار علی اکبر عظیمی، مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان به تشریح محورهای اصلی جشنواره علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر» پرداخت و خواستار همکاری این ستاد شد. اداره اسلامی در بزرگ شدن هر چه بیشتر این جشنواره تبلیغاتی کردستان استان شد.