اخبار حوادث

فرمانده ناجا: خودروی نماینده مجلس مجوز تردد درخط ویژه را ندارد

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به درگیری با افسر وظیفه نماینده مردم راهور ناجا گفت: ما قطعاً افسر وظیفه را می پذیریم ، همه آنها در برابر قانون برابر هستند و امیدواریم مأموران از قانون تبعیت و احترام بگذارند.

به گزارش خبر فوری ، سردار حسین اشتری وی علاوه بر حضور در بنیاد تعاون ناجا ، در برابر اختلاف بین نماینده مجلس و افسر وظیفه راهور ، موارد زیر را بیان کرد: ما ارسال کردیم و امیدواریم که تحقیقات در اسرع وقت به پایان برسد.

وی افزود: قطعاً به مخالف وظیفه کمک خواهیم کرد. پلیس در سراسر کشور در جهت عقربه های ساعت و در شرایط مختلف آب و هوایی ، سرد و گرم کار می کند و همه باید به قانون احترام بگذارند.

این فرمانده انتظامی ادامه داد: این قانون برای همه یکسان است و همه ملزم به رعایت قانون هستند ، البته ما انتظار داریم افراد دارای مسئولیت یا منصب نسبت به سایرین نسبت به قانون تعهد بیشتری داشته باشند.

اشتری گفت: “ما همیشه از نیروهای آگاهی و تعهد حمایت کرده ایم.”

آیا نماینده مذکور در خط ویژه اتوبوس گواهینامه رانندگی داشت یا در پاسخ به س questionال نبود؟ او گفت نه! نماینده مجوز سفر در خط ویژه را نداشت.

اشتری در پاسخ به س anotherال دیگری در مورد اینکه چه کسی مجاز است در مسیر باند ویژه حرکت کند ، تصریح کرد: آمبولانس ها ، خودروهای انتظامی و مجوزها می توانند در مسیر لاین ویژه تردد کنند.

فرمانده بخش پلیس در بخشی دیگر از سخنان خود ، در پاسخ به سوالی در مورد چگونگی مداخله پلیس در مواجهه با این حوادث در سالهای اخیر و نتیجه گیری ، اظهار داشت که پس از تحقیقات دقیق ، شکستگی نماینده ایجاد شد. ما شکایتی را به نماینده مذکور ارائه کردیم و در حالی که پرونده توسط دادگاه در دست بررسی بود ، نماینده مذکور عذرخواهی کرد و رضایت شاکی و خانواده وی در فضای مجازی و نتایج آن منعکس شد.

اشتری با تأکید بر اینکه معاون حقوقی پلیس به نیروهای پلیس کمک قضایی می کند ، خاطرنشان کرد: در تمام مواردی که با افسر ما مورد تعرض قرار گرفته یا بدرفتاری کرده است ، ما کمک قضایی را ارائه داده ایم و برای ما یک اصل و وظیفه است “

فرمانده نیروی انتظامی در بخشی دیگر از سخنان خود از ابراز محبت و حمایت از افسر وظیفه شناس راهور تشکر کرد و گفت: ابراز عشق و حمایتی که افراد ناجا نسبت به فرزندان خود دارند جای تشکر و سپاس است. من به نوبه خود از این ابراز عشق ، مهربانی و حمایت مردم سپاسگزارم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، وی به نیروهای پلیس تأکید کرد: انجام وظایف ، عملکردهای قانونی و هوشمندانه و خدمت به مردم. امیدواریم خدمات ما مورد پسند خدا و مردم واقع شود.

انتهای پیام