اقتصادی

طراحی بازی‌های شناختی با قابلیت ارزیابی و سنجش تمرکز و حافظه کودکان و نوجوانان

مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از استفاده از بازی های شناختی این شرکت در مدارس برای سنجش و اندازه گیری پارامترهای توجه، تمرکز و حافظه کودکان و نوجوانان از جمله علم، روانشناسی، تجزیه و تحلیل داده ها، مصنوعی خبر داد. هوش و بازی

به گزارش خبر فوری، دکتر هادی مرادی مدیر عامل شرکت دانش بان اظهار داشت: بازی های شناختی این شرکت به صورت یک بسته وب سایت و برای ارزیابی و بهبود عملکردهای شناختی به مشتریان ارائه می شود.

وی افزود: از این بازی ها به عنوان مسابقه در مدارس برای سنجش و سنجش پارامترهای توجه، تمرکز و حافظه کودکان و نوجوانان استفاده می شود. این بازی ها برای کودکان دارای معلولیت مانند ناتوانی های یادگیری یا بیش فعالی و کمبود توجه نیز به عنوان بسته ای برای بهبود عملکرد شناختی ارائه می شود و در کلینیک ها استفاده می شود.

مدیرعامل شرکت فناوری مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در تشریح مزیت های رقابتی این شرکت، عنوان کرد: بازی های شناختی با قابلیت ارزیابی عمدتاً در خارج از کشور تولید می شوند و با حداقل هزینه گران هستند. ارزش محصول کمتر از محصولات مشابه است.

دکتر مرادی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، محصولات خارجی وضعیت کاربران را با جوامع عادی خارجی مقایسه می کنند که ممکن است با جامعه ایرانی متفاوت باشد، اما محصولات شرکت ما وضعیت شناختی افراد را بر اساس جامعه ایرانی می سنجد که مزیت رقابتی ما نسبت به مشابه است. محصولات شناختی خارجی

وی افزود: در کلینیک از محصولات مشابه خارجی برای بهبود عملکرد شناختی مراجعان استفاده می شود و علاوه بر هزینه های بسیار بالا فقط برای مراجعین کلینیک قابل استفاده است. اما محصولات شرکت ما در عین ارزان‌تر بودن نسبت به رقبای خارجی، گرافیک جذاب‌تری دارند و مشتریان می‌توانند به صورت حضوری یا آنلاین از خدمات این محصول استفاده کنند.

مدیرعامل این شرکت فناوری گفت: آنلاین بودن مزیتی است که به مشتریان امکان می دهد همیشه از محصول استفاده کنند و همچنین درمانگران می توانند فعالیت هایی را که مشتریان به صورت آنلاین انجام می دهند مشاهده کنند که این امر توانایی آنها را برای بهبود مشتریان افزایش می دهد که فقط قابل استفاده است. به صورت شخصی و فیزیکی اصلا در محصولات دیده نمی شوند.

دکتر مرادی با اشاره به اینکه اکثر موارد تحقیقاتی پروژه در سال های اولیه بررسی و اصلاح شد، خاطرنشان کرد: محصولات شرکت ما به تازگی وارد بازار مدارس و درمانگاه ها شده است و پیش بینی می شود تا 18 ماه آینده به 10 درصد بازار برسد. ، دسترسی.

وی تاکید کرد که تمرکز این شرکت بر توجه، تمرکز و حافظه بر اساس آزمون‌ها و آیین‌های کلاس جهانی است.

مدیرعامل این شرکت فناور با یادآوری اینکه شرکت های حوزه فناوری های همگرا نیاز به تخصص های مختلفی دارند، گفت: دستیابی به افراد مناسب و کارآمد برای شرکت های این حوزه سخت است. علاوه بر این، گاهی اوقات تعامل بین این افراد زیر سوال می رود زیرا آنها از مناطق مختلف می آیند. به همین دلیل است که بهبود مهارت های نرم و فعال کردن همکاری بسیار مهم است.

مرادی در تشریح چالش های تجاری پیش روی این شرکت گفت: چالش های تجاری شرکت ما عدم توانایی در تعامل و درک یکدیگر و ورود به بازارهای ناشناخته با حوزه هایی با تخصص های مختلف بود. این شرکت برای مقابله با این چالش ها از روش هایی مانند آشنایی با حوزه های جدید، استفاده از افرادی که این حوزه را به صورت تیمی می شناسند، تعامل جدی با مشتریان در بازارهای جدید، تلاش برای ایجاد درک متقابل و گاهی نمایندگی مردم استفاده کرده است.

انتهای پیام/