اخبار جامعه

از رد پیشنهاد توسط ماجدی تا سکوت مشکوک وزارت ورزش/چرا آجورلو رفت تا فتح الله زاده برگردد؟

گزارشی از پشت صحنه تحولات استقلال

برکناری یک شبه مصطفی آجورلو از مدیریت باشگاه استقلال و انتخاب فتح الله زاده تعجب هواداران این تیم را برانگیخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علی فتح الله زاده امشب جایگزین مصطفی آجورلو در سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال شد. اگرچه وزارت ورزش و جوانان هیچ پیش زمینه ای در خصوص برکناری آجورلو ارائه نکرد، اما شایعات دو هفته اخیر نشان داد که بین وزارت ورزش و مدیرعامل باشگاه استقلال و مشخصا برخی اختلافاتی وجود داشته است. مشکلاتی صندلی مدیریت این باشگاه را تکان داده است.

هفته گذشته شایعه حضور میرشاد مجدی در استقلال شنیده می شد اما او این پیشنهاد را رد کرد و از همان روز مشخص شد دوران حضور آجورلو در استقلال به پایان رسیده است. از سوی دیگر حجت کریمی یکی از اعضای هیات مدیره استقلال صبح امروز به صراحت با خبرگزاری آنا صحبت کرد.لینک مصاحبه) اختلاف خود را با مدیریت باشگاه نشان داد. چندی پیش ساپینتو آجورلو در مراسم معارفه خطاب به کریمی که در مراسم حضور نداشت گفت: در استقلال هر چه مصاحبه نمی کنیم، آقای کریمی جبران می کند!

کریمی در گفت و گوی امروز خود گفت: در این مدت بیشترین صحبت را داشته ام و از مشکلات و تکالیف صحبت کرده ام اما متأسفانه جز خودم هیچ عضوی از هیئت مدیره را ندیده ام. بگو همه چیز صاف و منظم است… من دوست دارم با مردم پشت سر صحبت کنم.(کریمی یعنی افرادی که از آزورلوهای استقلال حمایت می کنند)

اخراج مصطفی آجورلو امشب در میان شایعه مشکلات مالی و عدم شفافیت در سوابق مالی باشگاه رخ داد. و این موضوع بر تصمیم وزارت ورزش و جوانان نیز تاثیرگذار بوده است.

با این شرایط علی فتح الله زاده برای پنجمین بار مدیریت باشگاه استقلال را برعهده گرفت. وی در سال 1377 عضویت در کمیته مدیریت و سپس سرپرست باشگاه استقلال را برعهده داشت اما پس از حدود 14 روز استعفای خود را تقدیم وزیر ورزش و جوانان کرد. اکنون فتح الله زاده برای پنجمین بار مدیریت باشگاه استقلال را بر عهده گرفته و از 3 مهرماه به عنوان مدیرعامل فعالیت خود را آغاز می کند.

انتهای پیام/