اخبار ورزشی

سکوت آجورلو شکست! – خبر فوری

به گزارش خبرگزاری خبر فوری؛ مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه در خصوص تحولات اخیر و روند انتخاب مربی جدید در پایتخت گفت: افتخار ارزشمندی نصیب من شد، ممنون.

آجورلو افزود: در طول فصل همیشه نشان داده ام که علاقه ای به گفت وگو و اظهار نظر در موضوعات مختلف ندارم و سکوت چند روز اخیر فقط برای گرفتن بهترین تصمیمات بدون حاشیه بوده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص روند انتخاب سرمربی جدید گفت: هدف ما استفاده از فرصت مناسب و باکیفیت با توانایی بالا است که ذاتا سخت و پیچیده است. بعد از پایان فصل و حضور آقای مجیدی در یک تیم اماراتی، مذاکراتی با مربیان داخلی و خارجی انجام شد. روند این مذاکرات در فضایی آرام و متلاطم و در فضایی منطقی و با تاکید بر حفظ ثبات و آرامش استقلال انجام شد اما در نهایت این مذاکرات هنوز به توافق نرسیده است. باشگاه استقلال کاملا به اصول حرفه ای بودن در انتخاب مربی پایبند است.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی باشگاه استقلال به مذاکره با سایر گزینه ها ادامه می دهد و در این راستا علاوه بر تمرکز بر منافع باشگاه فلسفه، تلاش می کنیم تا مسیر و چشم اندازی جدید برای مربی پیدا کنیم. ، با بازیکنان شایسته و کارکشته خود همچنان مطابق انتظار در آنها و هواداران سرسخت خود ظاهر شود که انشاالله هفته آینده فرصت مورد نظر انتخاب خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان تصریح کرد: در حوزه نقل و انتقالات نیز مانند فصل گذشته بدون دغدغه و هدف به فعالیت خود ادامه می دهیم. به هواداران این اطمینان را می دهم که مانند فصل گذشته در انتخاب مربی و تشکیل تیمی قدرتمند برای فصل آینده هوشیار و مسئولیت پذیر خواهیم بود و جای نگرانی نیست. هواداران عزیز، مربی را انتخاب کنید و بلافاصله خبرهای خوب در این مورد خواهید شنید.

بیشتر بخوانید: