اخبار ورزشی

پیروزی مقتدرانه یزدانی و زارع، شکست امامی و عموزاد

به گزارش شفاف ، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان 2021 در اسلو پایتخت نروژ آغاز شد و در اولین روز مسابقات رحمان عموزاد 61 ، یونس امامی 74 ، حسن یزدانی 86 و امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم در برابر رقبا به رقابت پرداختند. آنها به میدان رفتند.

در وزن 61 کیلوگرم ، رحمان عموزاد در دور یک شانزدهم پنجم بر یک مقابل گاتتگادزی هالیدوف مجارستانی پیروز شد ، اما در دور دوم مقابل توشیهیرو هاسگاوا ، قهرمان جهان از ژاپن شکست خورد و در نیمه دوم 5-1 شکست خورد. این اتفاق 3 سال پیش رخ داد ، او در آخرین دقیقه امتیازات زیادی را از دست داد و 9-5 شکست خورد. نبود اعتراضات کادر فنی در پایان نیمه اول نیز به حریف ژاپنی یک امتیاز داد.

در وزن 74 پوند ، یونس امامی در دور اول مقابل بایامادورج انخایار مغولی با نتیجه 12 بر 2 به پیروزی رسید. در دومین مبارزه با نورکجا کایپانوف دارنده مدال نقره قزاقستان در سال 2019 ، او با پیروزی قاطع 12 بر صفر به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

امامی در مسابقات جهانی 2019 در قزاقستان مبارزه کرد.

امامی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل اتاندی کنچادزه از گرجستان شکست خورد و 10 بر یک شکست خورد.

در وزن 86 پوند ، حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول ، در دور دوم با عظمت دولت بیکوف در قزاقستان رقابت کرد و 12 بر 2 به پیروزی رسید.
دیوید تیلور آمریکایی و جدی ترین رقیب یزدانی نیز در آن سوی جدول قرار دارند و در صورت صعود به فینال به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در وزن 125 پوند امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف خرامیانکوف بلاروس رفت و با نتیجه 6 بر صفر برنده شد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید. در دور سوم ، گویازدوفسکی از آمریکا در مبارزه یک طرفه با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید و راهی فینال شد.