اخبار ورزشی

گرایی فینالیست شد/ نجاتی و ساروی به رده بندی رفتند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مرحله نیمه نهایی مسابقات چهار وزن دوم مسابقات جهانی امشب در بلگراد صربستان برگزار شد.

* وزن 63 کیلوگرم علیرضا نجاتی در دور اول با نتیجه 5 بر صفر احمد او اویار ترکیه را شکست داد. وی در دور دوم عبدالمحمد پاپی آلمانی را با نتیجه 7 بر 4 شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. او در این مرحله از راش 5-3 به گل رسید سیوبانوف دارندگان مدال طلای جهان با غلبه بر مولداوی به فینال راه یافتند. نجاتی در این مرحله با نتیجه دو بر یک لری را شکست داد ابولادزه او در گرجستان صاحب مدال نقره جهان شد و به دیدار رده بندی رفت. او در این دیدار با برنده مبارزه روبرو شد شارشان بیکوف از قرقیزستان و تئو از چین می آید.

* در وزن 67 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، محمدرضا گرشا در دور دوم به با. نتیجه در 9 سافرامانتور اسماعیل اف قرقیزستان را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید. او در این مرحله 5-0 به گل رسید آنجا سو ریو با کسب مدال طلای جهانی کره جنوبی به نیمه نهایی راه یافت. راهنمایی در این در یک صحنه قدرتمند کاسه ای 8 به 0 بخورید ختسوریانی گرجستان قهرمان شد و به فینال راه یافت.

* پژمان با وزن 82 کیلوگرم پشتم پس از استراحت دور اول، در دور دوم با نتیجه 2 بر 1 فرش او چالیان را در ارمنستان شکست داد. او در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 5 بر 2 شکست خورد یاروسلاو فیلچاکوف با توجه به شکست این مبارز از اوکراین و در مرحله نیمه نهایی از مسابقات خارج شد.

* در وزن 97 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، محمدهادی ساروی در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر به برتری رسید. فلیکس بالداف آنها نروژ را شکست دادند و به مرحله یک چهارم نهایی رفتند. در این مرحله به 7-0 رسیدم آساکولوف آنها با شکست ازبکستان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند. سروی مقابل آرتور در نیمه نهایی الکسانی ارمنستان قهرمان المپیک و جهان با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. در این دیدار با برنده مسابقه مبارزه کنید بشار از ترکیه و محمودوف او از قرقیزستان خواهد رفت.