اقتصادی

کدام کشورها پوشاک ایرانی می‌پوشند؟

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک گفت پوشاک ایرانی به کشورهای اروپایی از جمله آلمان و کشورهای همسایه از جمله عراق ، ترکیه ، افغانستان و ارمنستان صادر می شود.

به گزارش خبر فوری ، ابوالقاسم شیرازی امروز در نشست خبری اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک اظهار داشت: تولید پوشاک در کشور دارای ارزش افزوده بالایی است و می توان با هزینه کمتری نسبت به سایر صنایع مشاغل بیشتری در این صنعت ایجاد کرد. … با توجه به کیفیت و قیمت مناسب تولید پوشاک ایرانی ، محصولات ما قابل رقابت با محصولات خارجی و محصولات اکثر تولیدکنندگان پوشاک صادرات محور است. بنابراین ، اگر مشاوران تجاری در کشورهای مختلف فعال باشند ، صادرات از این بخش ممکن است افزایش یابد.

وی با بیان اینکه بخشی از محصولات پوشاک کشور به کشورهای اروپایی از جمله آلمان صادر می شود و به سایر کشورها مانند عراق ، ترکیه ، افغانستان و ارمنستان صادر می شود ، گفت: تولیدکنندگان ایرانی.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک گفت که تاج در دو سال اخیر توسط اتحادیه ها مکررا بسته شده است: “در حالی که تولیدکنندگان لباس در دو سال گذشته تعطیل نشده اند. علاوه بر این ، در دو سال گذشته ، پدیده فروشندگان مکررا گسترش یافته است.

ستاد مبارزه با قاچاق کالا برخورد مناسب با عرضه پوشاک قاچاق را خوب اعلام کرد و گفت: 5 درصد تولید پوشاک کشور توسط شرکت های بزرگ صنعتی و 95 درصد توسط شرکت های کوچک و متوسط ​​تامین می شود.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و خرده فروشان پوشاک درباره برگزاری نمایشگاه های پوشاک در شهر آفتاب گفت: با وجود یکی از مبرم ترین نیازهای تولیدکنندگان در این بخش ، به دلیل برخی از نمایشگاه های بین المللی نتوانستیم چنین نمایشگاه های بین المللی را در تهران برگزار کنیم. خرابکاری ” با مشورت بالاخره توانستیم شرایطی را فراهم کنیم که این نمایشگاه در شهر آفتاب برپا شود. با توجه به اقدامات انجام شده ، نمایشگاه لباس شهر آفتاب از 20 تا 23 مهرماه با حضور 100 تولیدکننده پوشاک برپا می شود که از این تعداد حدود 10 تولیدکننده شرکت کننده در این نمایشگاه از مشهورترین و بهترین برندها هستند.

واردات پوشاک به ارزش 2 میلیارد دلار در سال به کشور

مدیر نمایشگاه شهر آفتاب همچنین گفت: با وجود ممنوعیت واردات پوشاک ، سالانه 2 میلیارد دلار پوشاک به صورت رسمی و رسمی وارد کشور می شود. با این حال ، به دلیل کیفیت محصولات خانگی ، مجبور نیستم پوشاک وارد کنم.

مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب با اشاره به برپایی لباس در این نمایشگاه در روزهای آینده افزود که اگر کیفیت پوشاک ایرانی بهتر از لباس های خارجی نباشد در همان سطح است. اما ما برای توسعه این صنعت به یک مارک تجاری نیاز داریم. یکی از مشکلات بخش نمایشگاه های کشور انحصار دولت است ، به همین دلیل بخش خصوصی از رقابت خسته شده است. با انحصار دولت در بخشهای مختلف صنعت ، قدرت خلاقیت از بخشهای مختلف گرفته می شود.

مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب اظهار داشت: ایران اولین کشور در خاورمیانه بود که در نمایشگاه بین المللی انگلیس در سال 1285 شرکت کرد و حتی کشورهای اطراف در آن زمان صنعت نمایشگاه را نمی شناختند ، اما امروزه همسایگان ما دنیا را در اختیار دارند. و ما نامزد هستیم آنها من را فاش نکردند با این حال ، کشور دریافت کننده می تواند سالانه 60 میلیارد دلار درآمد کسب کند.

انتهای پیام