اقتصادی

هدف‌گذاری ۴۰ میلیارد دلاری سازمان توسعه تجارت برای صادرات به اوراسیا

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس با استناد به گزارش سازمان توسعه تجارت از وضعیت فعلی تراز تجاری کشور و نظر رئیس سازمان توسعه تجارت درباره افزایش صادرات اوراسیا به 40 هزار دلار در سال آینده خبر داد.

حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیاک، رئیس سازمان توسعه تجارت در گفت وگو با خبر فوری، از حضور علیرضا پیمان پاک امروز (یکشنبه) در جلسه کمیسیون صنعت و معدن مجلس خبر داد و گفت: همچنین اقداماتی انجام شده است. برگرفته از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون.

حدود 60 مشاور اقتصادی به زودی عازم کشورهای مختلف خواهند شد

سنقر و کلیایی، نمایندگان مجلس یازدهم به نقل از گزارش توسعه تجارت گفتند: برنامه های جامعی برای هدف گذاری صادرات، واردات و کشورهای مقصد تهیه شده و 40 میلیارد دلار برای افزایش صادرات اوراسیا در سال آینده در نظر گرفته شده است. این هدف کاملاً قابل دستیابی است و اهداف بخشی از کارهایی که از قبل شروع شده است در حال تحقق است و تلاش می کنیم تا سال آینده تعداد مشاوران اقتصادی را در چندین کشور افزایش دهیم. 60 مشاور اقتصادی. آنها به زودی به کشورهای مختلف خواهند رفت. .

بازنگری اولیه طرح «پرهیز از تعطیلی کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی و خدماتی»

نایب رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس همچنین از بررسی اولیه طرح «جلوگیری از تعطیلی کارخانجات و واحدهای تولیدی و خدماتی» خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح بررسی وجود تولید است. یا واحد خدماتی می تواند از توقیف و بدهکار شدن اموال غیرمنقول افراد یا واگذاری سهام کارخانه به طلبکاران و سهیم شدن در مدیریت کارخانه در ازای تعطیلی کارخانه جلوگیری کند، مانند سیاست قوه قضاییه برای جلوگیری از تعطیلی کارخانه. واحدهای تولیدی در سالهای اخیر

انتهای پیام/