اقتصادی

عصر جدید فراری در راه است

سهام فراری با توجه به سفارشات قوی به رکورد جدیدی رسید و ارزش بازار این سازنده خودروهای اسپرت لوکس را به مرز ۱۰۰ میلیارد دلار نزدیک کرد.

به گزارش خبر فوری، فراری، سازنده خودروهای اسپرت لوکس، به سرمایه‌گذاران اطمینان داد که درآمدهای اصلی این شرکت در سال جاری، با حمایت از سفارش‌های قوی که در سراسر سال ۲۰۲۵ ادامه دارد، به رشد خود ادامه خواهند داد. پیش‌بینی‌های خوش‌بینانه باعث شد تا سهام فراری تا ۹.۵ درصد رشد کند و ارزش بازار این شرکت را به رکورد ۱۰۰ میلیارد دلار برساند.

بندتو ویگنا، مدیر عامل فراری اظهار کرد که دفتر سفارشات این شرکت به آن اجازه می‌دهد با اطمینان قوی‌تری به اهداف رده بالای ۲۰۲۶ نگاه کند. فراری همچنین رشد درآمد و درآمد سال جاری را پیش‌بینی کرد و به سرمایه‌گذارانی که از چشم‌انداز محافظه‌کارانه هراس داشتند اطمینان داد. این باعث شد سهام فراری در میلان و نیویورک به اوج‌های جدیدی در حیات خود برسد.

فراری در سه ماهه پایانی سال آینده وارد عصر جدیدی خواهد شد که قصد دارد اولین خودروی تمام الکتریکی خود را عرضه کند.

بر اساس گزارش رویترز، این شرکت ایتالیایی با ارائه نتایج سال ۲۰۲۳ خود که به طور کلی به اهداف خود دست یافت، سود تعدیل شده قبل از بهره، در سال جاری افزایش داد. این در مقایسه با ۲.۲۸ میلیارد یورو تحویل در سال ۲۰۲۳ است.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تحصیلات بالا هستم. به شما تحلیل‌هایی را ارائه می‌دهم که با استفاده از زبانی ساده و قابل فهم، به شما کمک کند تا اطلاعات اقتصادی را بهتر درک کنید و در تصمیمات خود بهتر عمل کنید.