اخبار عمومیکسب و کار خبر فوری

مشخصات میز کانتر مدل (S105)

هر فضای اداری نیاز به لوازم مختلفی دارد که به این ملزومات، مبلمان اداری گفته می‌شود. یکی از مهم‌ترین اجزاء مبلمان اداری، میز کانتر است که با نام میز پیشخوان یا میز پذیرش نیز شناخته می‌شود. تصور کنید که شما برای پیگیری چند کار لازم است به اداره یا شرکتی خاص مراجعه کنید. احتمالا اولین صحنه‌ای که در لابی ساختمان مشاهده می‌کنید کارمندی است که پشت میزی جذاب و لوکس ایستاده و قصد راهنمایی شما را دارد. این میز خاص و لاکچری، همان کانتر پذیرش یا پیشخوان است!

نام شرکت مجموعه ناب ایران
موبایل 09194844670
ادرس تهران , بازار مبل نعمت آباد , خیابان جانباز ، پلاک ۲۱۰
ایمیل nab-iran@repino.ir

در بیمارستان‌ها، بانک‌ها، دفاتر بیمه و بورس، آژانس‌های مسافرتی، صرافی و جواهر فروشی‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و بطور کلی تمامی ادارات و شرکت‌های دولتی یا خصوصی قطعا این میز خاص و باشکوه به چشم می‌خورد. این میز دارای ابعاد، ساختار، مدل‌ها، طیف‌رنگی فوق‌العاده جذاب و متنوع است. بنابراین، شما می‌توانید از این میز فاخر به جهت طراحی دکوراسیون فضای اداری به سبک مدرن یا کلاسیک استفاده کنید. اگر به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با میز کانتر مدل (S105) علاقمند هستید، از شما دعوت می‌کنیم که تا پایان مطالب با ما همراه باشید.

کاربرد میز کانتر اداری

همانطور که اشاره کردیم، از میز کانتر اداری در لابی و سالن انتظار اغلب ساختمان‌های اداری و تجاری استفاده می‌شود. این میز به منظور تعیین وقت ملاقات، بررسی ورودی و خروجی‌ها، اطلاع‌ رسانی به مراجعین و راهنمایی آنها، خوش‌آمدگویی، پاسخگویی به تماس‌های تلفنی، قرار‌‌دادن زونکن‌ها، ژورنال‌ها و… در اغلب فضاهای اداری و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

میز پیشخوان بسیار کاربردی است. به طوری که شما می‌توانید به منظور برگزاری نمایشگاه‌های هنری و تجاری، از یک کانتر جذاب و زیبا برای برقراری ارتباط بیشتر با مراجعین در بدو ورود به ساختمان استفاده کنید. تمامی درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها نیز به طراحی دکوراسیون داخلی با استفاده از میز کانتر اداری نیاز دارند تا بتوانند با فرد بیمار و خانواده او به منظور پیگیری روند درمان، تعیین وقت ملاقات و… به خوبی ارتباط برقرار کنند.

پرسنل بانک، بورس و آژانس‌های مسافرتی نیز لازم است به سوالات مطرح شده از جانب کاربر پاسخ دهند. بنابراین، دیزاین این گونه فضاهای اداری با استفاده از میز کانتر بسیار ضروری است. این میز با توجه به نوع طراحی و مدلی که دارد، قابلیت‌های مختلفی مانند امکان نصب میکروفون و… را خواهد داشت و می‌توان لوازم مختلفی را در فضای داخلی تعبیه شده در پشت کانتر چیدمان کرد. بنابراین، کانتر یک میز اداری معمولی نیست بلکه یک جزء با اهمیت و جدایی‌ناپذیر از تمامی فضاهای اداری و تجاری به شمار می‌آید!

مدل های متنوع میز کانتر اداری

شما به عنوان مدیر یک مجموعه اداری لازم است بدانید که میز کانتر در ایجاد احساس رضایت و راحتی مراجعین شما تاثیر بسزایی دارد. بنابراین، بهتر است یک میز رزروشن فوق‌العاده زیبا و شکیل با ابعاد متناسب با فضای مورد نظر را تهیه کنید تا ارباب رجوع بتواند به راحتی با کارمندان این قسمت از اداره گفتگو نماید و در رابطه با سوالات مورد نظر خود، اطلاعات لازم را کسب کند. بنابراین، شاید اولین و مهم‌ترین وسیله‌ای که به چشم ارباب رجوع می‌آید، همین میز کاربردی و چشمگیر باشد!

این میز دارای مدل‌ و طراحی‌های متنوع و با شکوه است. اینکه شما کدام یک از میزهای پذیرش را تهیه و خریداری فرمایید، به سلیقه و کاربری مورد نظر شما بستگی دارد. اما بطور کل میز کانتر اداری به سه نوع تقسیم می‌شود:

  • میز کانتر شیشه‌ای
  • میز کانتر منحنی شکل
  • میز کانتر ترکیبی

ابعاد میز کانتر

یکی از سوالات مهم برای خرید میز کانتر این می باشد که ابعاد این میز ها چند می باشد در گروه ناب ایران شما دغدغه ای برای سایز این میز ها نخواهید داشت چرا  که ناب ایران خود مجری ساخت و فروش این میز ها می باشد این به این معنی می باشد تمامی مراحل در کارگاه ناب ایران برای ساخت این میز ها توسط طراحان این گروه در گارگاه تخصصی انجام می گیرد، این می تواند از یک جنبه دیگر برای شما نیز که خریدار میز منشی می باشد حائز اهمیت باشد و آن این است که شما علاوه بر سایز می توانید طرح و رنگ این میز ها را نیز با توجه به نیاز دفتر خود سفارش سازی کنید تا برای شما در مدت زمان اندکی و با هزینه مناسب  ساخته  و نصب شود.

در فروشگاه اینترنتی ناب ایران انواع مختلفی از میز کانتر قرار داده شده است اما اگر مدل مد نظرتان شما در این موارد وجود ندارد جای نگرانی نیست چرا  که همانگونه که گفته شده ناب ایران قادر است برای شما مدل های مختلفی از این میز ها را ساخته و نصب نماید

قیمت میز کانتر

میز کانتر می تواند با اجناس در سایز ها و طرح های مختلفی با یراق آلات مختلف ساخته شود. این موارد همگی می تواند در قیمت میز منشی و کانتر تاثیر گذار باشد، از طرف دیگر نوسانات قیمت نیز از جمله مواردی می باشد که در قیمت این میز ها به شدت تاثیر گذار بوده و هست. لذا در صورتی که قصد خرید این نوع از میزها را دارید می توانید با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید تا همکاران ما اطلاعات کامل در مورد این میز ها را در اختیار شما قرار دهند، برای این منظور در ساعات اداری و روز های غیر تعطیل  شما می توانید با استفاده از شماره های مندرج در وب سایت و همچنین خارج از ساعات اداری  و روز های تعطیل نیز می توانید با استفاده از پشتیبانی واتساپ درخواست خود را برای ما ارسال نمایید تا کارشناسان این مجموعه اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار دهند.

آیا قصد خرید میز کانتری دارید ؟

گروه ناب ایران یکی از دفاتر با تجربه در زمینه ساخت انواع میز های اداری می باشد این دفتر با بهره گیری از ماشن آلات به روز ، استفاده از یراق مناسب ، طراحان و کارمندان با تجربه می تواند برای شما بهترین و مناسب ترین نوع از این میز ها را ساخته و نصب نماید .شما می توانید درخواست خرید میز کانتری را با استفاده از پل های ارتباطی که با ما وجود دارید با ما در میان بگذارید تا در مدت زمان اندکی برای شما این میز ها  را ساخته و نصب نماییم

معرفی میز کانتر مدل (S105)

  • جنس : ملامینه ، ام دی اف هایگلاس
  • ارتفاع : ۱۲۰
  • عرض : ۴۰
  • طول : ۱۲۰

دکوراسیون داخلی از جمله موارد مهمی است که به آن توجه می‌شود. یکی از عناصر کلیدی در دکوراسیون داخلی، انتخاب میزها و مبلمان مناسب برای فضاهای داخلی است. انواع مختلف میزها با طرح‌ها و استایل‌های متنوع مانند میز کانتر به بازار عرضه می‌شوند و می‌توان با انتخاب درست آنها، زیبایی و کارآمدی فضاهای داخلی را افزایش داد.

میز کانتر مدل S105 با توجه به سلیقه‌ها و نیازهای مختلف مشتریان در انواع طراحی‌ها عرضه می‌شود. از میزهای ساده و کلاسیک گرفته تا طرح‌های مدرن و هنری، هر کدام از این طراحی‌ها می‌توانند به دکوراسیون فضا جلوه‌ی خاصی ببخشند. از جنس چوب تا فلز، مواد مختلفی نیز در ساخت میز کانتری به‌کار می‌روند که هر یک دارای ظاهر و خصوصیات منحصر به فردی هستند.

اگر به دنبال یک میز کانتری زیبا هستید، میز اداری با کیفیت و طراحی‌های متنوع هستید، سایت ناب ایران بهترین مقصد برای خرید این محصول محبوب است. با تنوع بی‌نظیر مدل‌ها و انواع مختلف میز کانتری، اینجا مکانی است که می‌توانید به‌راحتی انتخاب خود را بر اساس سلیقه و نیازهای خود انجام دهید.

لازم به ذکر است مجموعه ناب ایران در 13 استان کشور شامل شهر های تهران، کرج،اهواز، همدان، گیلان، استان مرکزی، آبادان، کردستان، اصفهان، سمنان، لرستان، کاشان و شیراز بیش از 30 نمایندگی جهت فروش محصولات و همچنین خدمات پس از فروش(گارانتی) دارد.

در لینک زیر آدرس دقیق نمایندگی ها موجود می باشد:

نمایندگی ها

شماره تماس: 09194844670

(تمرکز فروش بیشتر بر تهران باشد سپس نمایندگی های شهرستان ها)