اخبار عمومی

با روحیه بسیجی می‌توان مشکلات کشور را برطرف کرد

به گزارش پایگاه خبری،

سید ابراهیم رئیسیک روز دوشنبه در گردهمایی بسیجیان نهاد ریاست جمهوری و تشکل های عضو آن با گرامیداشت هفته بسیج، مسئولیت پذیری و ریسک را از ویژگی های اصلی بسیجیان دانست. اگر پاسخ درست و مناسبی دارند. بدون شک سایر سازمان ها نیز از این سازمان الگوبرداری خواهند کرد.

رئیس جمهور اصلاح نظام اداری و تلاش برای تقویت کارآمدی در سازمان ها و ادارات را ضروری دانست و گفت: اثربخشی نظام اداری این است که کارکنان نسبت به وظایف خود آگاهی کامل داشته باشند و نسبت به حل مشکلات مردم احساس مسئولیت و عشق داشته باشند. مشتریان.” عمل کردن

رئیسی با تاکید بر اهمیت روحیه مسئولیت پذیری انسانی در خانواده و جامعه، گفت: در فرهنگ دینی همه ما نسبت به مسائل پیرامون خود مسئول و احساس مسئولیت می کنیم و وظیفه داریم عدالت، پاکیزگی و صمیمیت را گسترش دهیم. نیکی و تلاش برای جلوگیری از منکر در جامعه. .

رئیسی افزود: داشتن روحیه مسئولیت پذیری اجازه نمی دهد انسان نسبت به اطراف خود و مشکلات مردم بی تفاوت باشد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه در جامعه قرآنی، ایستادگی در برابر صبر و دشمنی در برابر ناملایمات و مصائب از اصول اساسی است، دعوت و نهی از منکر را پسندیده دانست و گفت: بسیجی در اداره و تشکیلات خود باید. گسترش روحیه بسیجی و جهادی در بین همکارانش.

رئیسی با انتقاد از کاستی ها و مشکلات نظام اداری کشور گفت: قطعاً اگر نظام اداری کشور روحیه بسیجی داشته باشد شاهد مشکلات و ناکارآمدی های زیادی نخواهیم بود، بنابراین برای کارآمدی نظام اداری باید این روحیه را تشویق کرد. منبسط.”

رئیس جمهور با نماز خواندن، ارتباط صمیمانه با مردم، تلاش در امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، عدالت و مسئولیت را اصل اصلی تشکیل جامعه صادق و قرآنی قرار داد و تصریح کرد: باید به پاکی، صداقت، امانت داری برسیم. اخلاق، معنویت و عدالت باید توسعه یابد و اجرای آن مستلزم توجه به این اصول اصلی از سازمان خانواده تا جامعه است.

رئیس جمهور همچنین بر هوشیاری و عمل تاکید کرد و گفت: همه باید وظیفه خود را به درستی بدانند و به بهترین نحو انجام دهند و اگر در مبانی فکری حضرت علی (ع) در سنگر وجدان و عمل است. این فرد در حین انجام وظیفه به شهادت رسیده است.

دکتر رئیسی با تاکید بر اینکه با روحیه بسیجی می توان مشکلات کشور را حل کرد، گفت: تفاوت و مزیت نظام اداری ایران اسلامی نسبت به سایر کشورها این است که روحیه بسیجی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با تاکید بر اینکه تحریم ها هیچ گاه جلوی کشور را نخواهد گرفت، گفت: روز به روز در زندگی دولت امید بیشتری به پیشرفت کشور می گیرم و مطمئنم خواهد بود. گشایش های جدی در بسیاری از مسائل.” ایران در جایگاه اقتدار قرار دارد و ما این اقتدار را از خون شهدای خود داریم و نمی گذاریم آثار خون شهدا از بین برود.

رئیس جمهور گفت: باید با روحیه بسیجی و با تلاش و کار مضاعف در حل مشکلات و ایجاد گشایش پیش برویم و اگر در مسیر درست حرکت کنیم یاری خداوند برای جبهه حق اجتناب ناپذیر خواهد بود.

رئیسی تاکید کرد: هر چه در ابعاد مختلف جلو می رویم، انتظار روزهای روشنی برای کشور داریم.