اخبار عمومی

انتخاب دولت تحول خواه و انقلابی راه حل مشکلات امروز کشور است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار موج ، حجت الاسلام حاجی صادقی عصر شنبه در دین جشن پانزدهم خرداددرمدرسه فیضیه با بیان اینکه 15 خرداد روزی مانند عاشورا نیست ، گفت: “روزهایی از این دست آغاز برخی از رویدادهای بزرگ است و تاثیر گذار در طول تاریخ ، هرگز نمی توان آنها را به 24 ساعت محدود کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی پس از حوادث 15 خرداد سال 42 به صورت فرم جدی مرد و وارد مسیر اصلی خود شد و امام سابق این روز را در سطح عاشورا در حسینی در نظر گرفته است

حاج صادقی ید بدجنس قبل از 15 خرداد ، دو رکن اول انقلاب اسلام و رهبر الهی بود ، اما مردم هنوز سر کار نیامده بودند و در آن روز ، ستون سوم انقلاب اسلامی با ظهور فرهنگ حسینی وارد صحنه شد.

به گفته وی ، اگر این انقلاب در 4 دهه گذشته با وجود همه فتنه ها و دشواری ها به کار خود ادامه داد ، به این دلیل است که افرادی از حوزه های مختلف وجود دارند.

وی افزود: اگر اکنون اسلام به عنوان تنها راه آسان برای نجات بشریت در جهان شناخته شده است ، اگر اسرائیل اکنون در مرزهای دروغین خود محدود شده است ، اگر اسرائیل بخاطر قدرت انقلاب اسلامی خواستار زنده ماندن ایران است.

حاجی صادقی امروز گفت ایران به چنان بازدارندگی رسیده است که اگر اسرائیل بخواهد در هوا و دریا حمله کند ، پاسخ را در اسرع وقت مشاهده خواهد کرد. تاثیر گذار ملی و مذهبی بوده است.

وی افزود: دشمنان به تدریج با انقلاب اسلامی شاهد مرگ هستند و انقلاب اسلامی یکی پس از دیگری یکی از قلعه های جهان را فتح می کند و همه این موفقیت ها مدیون آن روح مقاومت ، مقاومت ، بینش و عاشوراست.

نماینده ولی فقیه سپاه اظهار داشت که مردم ایران سختی ها و دشواری های بسیار و بسیاری را دیده اند مسئولین معلولیت و ناخدمتی آنها چیزهای زیادی دیده اند ، اما هرگز در پای انقلاب چیزی ننوشته اند ، وی گفت: دشمن 4 دهه است که سعی دارد موتور انقلاب را خاموش کند ، اسلام و موقعیت ولایت را پرتاب کند.

وی افزود: راه حل مشکلات فعلی عصبانی شدن از بودجه است. رای این راه حل مشکلات فعلی نیست ، بلکه فرصت مناسبی برای روی کار آمدن دولت است تبدیل کننده و انقلابی است

با تأکید بر حاجی صادقی برای آن کشور ما فقیر ، درمانده و ذلیل نیست ، اما چالش و مشکل اصلی ما چالش مدیریت است ، وی گفت: ما به مدیری برگرفته از فرهنگ عاشورا و مکتب فیضیه احتیاج داریم ، نه مدیریت وی در تمدن غرب.

وی افزود: دشمن می خواهد مردم را از انقلاب جدا کند ، زیرا اگر مردم از انقلاب گرفته شوند نه از استان ، آنها می توانند کاری انجام دهند و سایر ارکان مشروعیت دولت با منطق اسلام گره خورده است. مردم.”

حاجی صادقی تأکید کرد که همه کسانی که در قلب انقلاب هستند باید زمینه حضور پرشور در نظرسنجی ها را فراهم کنند. رای وی گفت: “انتخابات ریاست جمهوری حکم جهاد کبیر است ، بنابراین ما اجازه نمی دهیم دشمن را از مدیریت اجرایی کشور از رهبری فیضیه و مدل سمینار حذف کنیم.”

وی افزود: برخی از داوطلبان از سوادآموزی و تحصیلات دانشگاهی دفاع می کنند ، اما مشکل تغییر را درک نمی کنند و هیچ اراده ای برای این کار ندارند.

یک نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه مشکلات کنونی کشور با استانی انقلابی ، مذهبی ، جوان مدار و تحول برطرف می شود ، گفت: “ما به دولتی بالاتر از ولی فقیه نیاز داریم. یک رهبر.” اسانا و او معتقد است که اصل اصلی جامعه ، ولایت فقیه است.

حاجی صادقی با تأکید بر اینکه ما یک دولت همراه با ولایت فقیه می خواهیم ، گفت: اصلی ما می خواهیم جمهوری مانند حاج قاسم سلیمانی یک سرباز پاک ولایت باشد و در عین حال روحیه استکباری داشته باشد و با دشمنان انقلاب بجنگد.

وی افزود: “عدالت برای ما ادامه هید ما از ولایت فقیه هستیم و مانند خوارج که امام علی هستند نیستیم. نا بدانید که ما چنین عدالتی را نمی خواهیم.