اقتصادی

تشکیل کارگروه ویژه حل مشکل موسسه اعتباری کاسپین

خبر فوری/ گلستان وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به پیگیری های مکرر مردم و نمایندگان استان گلستان درباره سرنوشت موسسه مالی و اعتباری کاسپین گفت: کارگروه ویژه ای برای بررسی و حل این موضوع تشکیل داده ایم.

سید احسان خاندوزی امشب 5 آذرماه در کنار جلسه هیات مدیره استان گلستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سفر بسیار خوبی از نظر بررسی و اجرای برنامه ها داشتیم، اظهار کرد: سید حسن ملک ضمن معرفی آقای حسینی. مدیر اجرایی منطقه ای تجارت آزاد اینچئون ما از قابلیت ها و فرصت های موجود در این زمینه بازدید کردیم.

وی با بیان اینکه توافقات خوبی برای طراحی و اجرای طرح جامع منطقه آزاد اینچه برون صورت گرفته است، افزود: باید تلاش کنیم از مزیت های استان برای توسعه زیرساخت ها و فراهم کردن بستر صادرات استفاده کنیم.

وزیر اقتصاد و دارایی از رایزنی و مذاکره با وزیر نیرو برای پایان دادن به پروژه سیکل ترکیبی علی آباد کتول خبر داد و گفت: این پروژه سال هاست که بدون تصمیم جدید به سرانجام مطلوب نرسیده است.

خاندوزی با حمایت شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی یا شستا با بیان اینکه اقدامات خوبی را در استان گلستان انجام خواهیم داد، گفت: یکی از این اقدامات راه اندازی و تامین 6 هزار راس دام در استان خواهد بود.

وی تلاش ویژه برای رفع مشکل موسسه اعتباری کاسپین را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: برای بررسی وضعیت این موسسه و امکان قرار گرفتن روی ریل موسسات قرض الحسنه و بانک ها تیم ویژه ای تشکیل داده ایم. به زودی گزارش دهید و گزارش دهید.” ما مردم را تحویل خواهیم داد.

وزیر اقتصاد و دارایی با تاکید بر اینکه هماهنگی هایی بین سازمان محیط زیست و قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) برای رفع مشکل خلیج گرگان انجام شده است، افزود: امیدواریم اخبار خوب و اتفاقات مبارکی در این حوزه داشته باشیم. به زودی.”

انتهای پیام/