اقتصادی

مشکلات رایج گیربکس اتوماتیک 206 و ۲۰۷ + تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک آنلاین گیربکس

تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو 206 و 207

پژو 206 چند سالی است که با گیربکس اتوماتیک در بازار خودرو ایران عرضه می شود.

از این رو در این مقاله به بررسی مشکلات و سوالات رایج در مورد گیربکس اتوماتیک 206 می پردازیم.

مشکلات رایج گیربکس های اتوماتیک پژو 206 و 207

گاز چمن از دنده 1 به دنده 2 وقتی گیربکس داغ است این مشکل معمولاً زمانی رخ می دهد که گیربکس تولید می شود. تغییر در گیربکس این مشکل را برطرف می کند.

مشکل ترک گیربکس : ممکن است زمانی که ترافیک سنگین است و ماشین شما برای مدتی کار می کند و جعبه بیش از حد گرم می شود صدای تق را بشنوید. این مشکل در خودروهای پژو 206 و 207 گیربکس اتوماتیک رخ می دهد. البته این مشکل نیز قابل رفع است و با ایجاد تغییرات در گیربکس نیز این مشکل برطرف خواهد شد.

ترک در دنده عقب : یکی دیگر از معایب دنده های AL4 ضربه زدن به دنده عقب است.

گرم شدن بیش از حد گیربکس 206 و 207 یکی دیگر از مشکلات گیربکس 206 اتوماتیک گرم شدن بیش از حد جعبه است. در سیستم پژو 206 سیستم خنک کننده ضعیف است و به خصوص در تیپ 4 مدل های 2006 روغن گیربکسی که باید توسط آب رادیاتور خنک شود بیش از حد داغ می شود. این باعث می شود که دنده تغییر کند و ضربه را احساس کند. در بدترین حالت ممکن است باعث شود ماشین شما دنده را عوض نکند.
البته این مشکل در مدل های 85 به بالا با تعویض سیستم ECU و تعویض گیربکس با نوع بزرگتر رادیاتور خنک کننده برطرف شده است.

تعمیر گیربکس اتوماتیک 206 و 207

در ادامه این مقاله به بررسی سوالات متداول سوئیچ می پردازیم و نحوه محاسبه هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک 206 و 207 را بررسی می کنیم.

چرا جعبه 3 کار نمی کند؟

گیرکردن در دنده 3 دنده اضطراری نامیده می شود. دنده اضطراری دنده ای است که در صورت از کار افتادن گیربکس، دنده گیر می کند تا راننده به تعمیرگاه خودرو برسد (206 برای تندر و ساندرو گیربکس AL4 دنده 3 است و دنده 5 تا 6 سرعت است. گیربکس.) این مشکل می تواند منجر به کیفیت پایین روغن گیربکس یا از بین رفتن روغن گیربکس و در نتیجه خراب شدن روغن شود.

این همچنین می تواند ناشی از گرم شدن بیش از حد اجزای گیربکس اتوماتیک به دلیل گرم شدن بیش از حد موتور یا گیربکس در قسمت بالایی باشد.

چرا ماشین در حالت D جعبه چمن می خورد؟

اگر خودرو در حالت D (حالت R یا R و M) است و گاز اضافی مصرف می کند، یکی از دلایل زیر ممکن است:

گرفتگی فیلتر روغن گیربکس در این صورت اگر موتور خودرو خاموش و روشن شود، خودرو مسافت کمی را طی می کند و دوباره همان مشکل پیش می آید.
از دست دادن کلاچ گیربکس این به دلیل استهلاک خودروها است.

چرا با تغییر سرعت گیربکس افزایش نمی یابد و 1 روشن می ماند؟

عملکرد گیربکس اتوماتیک به دما حساس است، معمولاً زمانی که دمای روغن خودرو از حد مجاز (118 درجه سانتیگراد) بالاتر می رود، می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • هنگام رانندگی در ترافیک سنگین و در حالی که سر خود را بالا گرفته اید، گیربکس را گرم کنید. در این صورت خودرو را متوقف کرده و صبر کنید تا خنک شود.
  • در صورت بروز ایراد در سیستم خنک کننده موتور، یا افت سطح مایع خنک کننده در مخزن رادیاتور، این مشکلات باید در اسرع وقت برطرف شود و در صورت رفع نشدن این مشکل، خسارت قابل توجهی خواهیم دید.
  • آسیب دیده از نرمی گیربکس که باعث بالا رفتن حرارت می شود.

واقعیت این است که اگر غیر از این اتفاق بیفتد، باید از طریق تشخیص متخصص، مشکل را بررسی کرد.

هنگام ایجاد و رفع ایراد در جعبه های 206 و 207، هزینه تعمیر یکی از مهمترین سوالات است.
هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو 206 به تعداد قطعاتی که باید تعویض شوند بستگی دارد.
برای محاسبه قیمت نهایی تعمیر مبدل ها باید خودرو توسط متخصص بررسی و تست های لازم انجام شود.
ارائه دهنده خدمات سوئیچ آنلاین تعمیر سوئیچ اتومات 206 هست. کارشناسان ما در گیربکس آنلاین آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.