اخبار فرهنگی

دانش آموز شهیدی که عشق به جبهه او را از مدرسه جدا کرد

خبر فوری/ لرستان ولی الله توکلی دانش آموز شهیدی است که در دوران جنگ به مراکز گسترش رفت، اما به دلیل سن کمش از ادامه تحصیل خودداری کرد تا اینکه تحصیل و مدرسه را رها کرد زیرا می خواست این توجه را به جبهه و مقصد گسترش دهد. مناطق عملیاتی .

شهید ولی الله توکلی فرزند حسین در 26 خرداد 1347 در شهرستان الیگودرز دیده به جهان گشود و در دامان پر آنلاین خانواده های متدین رشد کرد.

او با اوج گیری های جنگ تحمیلی وارد دبیرستان شد و شهید توکلی مرتباً به مراکز توسعه می رفت، اما به دلیل سن کم از اجرای او سرباز زدند تا اینکه به دلیل توجه به جبهه مدتی تحصیل و تحصیل را رها کرد. . و تمایل به گسترش در مناطق عملیاتی در فروشگاه پدرش کار می کرد و در حالی که هنوز تمرکزش در جبهه بود، به پایان رسید. باغ شهدای تمساح.

از ویژگی های این شهید علاقه زیاد به قرآن و اقامه نماز شب و شرکت در مجالس عزاداری بود و دیگران را به شرکت در این کلاس ها دعوت و تشویق می کرد. .

وی در بخشی از وصیت نامه شهید ولی الله توکلی می گوید:

«خدایا می دانی که خیلی دوستت دارم، آرزوی دیدار با دوستانم را با خون دوست دارم و عشق شهادت را در دلم می خواهم و می خواهم شهد شیرین بگیرم و موفق شوم و اکنون می روم. سالهای اول زندگی ام را زود ترک کنم و به سرعت می میرم و پس چرا به خاطر امام حسین (ع) و راه اعتقاد به اسلام و راه رهبرم امام خمینی (ره).

انقلاب اسلامی ایران با پیروزی بر کفر و ظلم، پرچم تجاوز و انسانیت را برافراشت و شعار مبارزه با ظلم و تباهی را سرلوحه اعمال خود قرار داد. استکبار این جنگ نابودی این انقلاب اسلامی بود و وجود این جنگ به دلیل همین قدرت های شیطانی اصلی بود که به ما تحمیل شده است و اگر در این عرصه حضور نداشته باشیم و وارد صحنه نشویم. این نبرد مقدس، پس من چه کنم؟

پدرم با شور خاصی مرا به این جهاد کشاند و مادرم مادر خوبم مرا ببخش و انشاالله شهید شدم و خدمت و زحمات شما را در حد توان پاسخ داده ام، جوابی بهتر از این نیست. بیش از این، و برادران و خواهران خوبم، سپاسگزار و صبور باشید. امام را تمرین و پیروی کنید و برای او و رزمندگان در خط دفاع از اسلام و انقلاب دعا کنید و از شما می خواهم که آن را حل کنید.

انتهای پیام/