اخبار جامعه

سلام هنری به مدافعان سلامت

مؤسسه صبا ضمن استقبال از روز پرستار و گرامیداشت مقام عالی سفیران سلامت، با برپایی نمایشگاهی از آثار خوشنویسی «کاوه تیموری» به سیمرغان سپیدبال سلامت و پرستاران عزیزش تبریک می گوید.

به گزارش خبر فوری، به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگ و هنر صبا -پیوست فرهنگستان هنر- نمایشگاه «سلام پرستار سفید» شامگاه چهارشنبه (17 آذر 1400) ساعت 15:00 در خیال افتتاح می شود. . گالری.

این نمایشگاه شامل 26 اثر خوشنویسی در قالب خط نستعلیق است که همگی در مضمون اشعاری از فداکاری ها، ایثارها، عاطفه ها و حماسه های عاشقانه این فرشتگان سپیدپوش و مدافعان سلامتی و مقامی والا در تجلیل از این فرشتگان. آنها در بین پرستاران کشور

آثار ارائه شده حاصل فعالیت های این هنرمند در یک سال گذشته است. افشین علا، عباس براتی پور، رضا اسماعیلی، زنده یاد محمدحسین بهجتی، زنده یاد دکتر. قاسم رسا، سعید بیابانکی، مصطفی محدثی، بابک نیک طلب، مهدی الماسی، مرتضی مرادپور و… تکه های خطوط به صورت رشته ای نوشته می شوند.

«درود بر پرستاری سپید» همزمان با ولادت حضرت زینب کبری (س) الگوی صبر و پرستار بزرگ در کربلا و با همکاری سازمان نظام پرستاری کشور برگزار می شود.

کاوه تیموری جامعه شناس فرهنگ است و بیش از 35 سال است که به طور جدی به خوشنویسی می پردازد. برگزاری 15 نمایشگاه در خارج از کشور، تدریس، تحقیق و نگارش مقالات تخصصی در زمینه خوشنویسی و جامعه شناسی هنر نمونه ای از تلاش های وی است.

این نمایشگاه با آلبوم ممتازی از آثار منتشر شده توسط معاونت پرستاری و سازمان نظام پرستاری همراه خواهد بود.
صبا از 26 تا 21 آذرماه در حضور همه علاقمندان و بازدیدکنندگان از جمله پرستار سپیدبالان و طنین نستعلیق ایرانی و هنر تذهیب پذیرای خوشنویسان کاوه تیموری است.

انتهای پیام/