ابزار هوشمند پایش مایعات حساس به دما در کشور به تولید رسید

ابزار هوشمند پایش مایعات حساس به دما در کشور به تولید رسید

تیمی از محققان یک شرکت فناوری ابزار هوشمندی را برای حمل و نقل ایمن و بهداشتی مایعات حساس به دما مانند شیر در بازار معرفی کرده اند.

فرشاد نظری یکی از پژوهشگران این طرح در گفت وگو با خبر فوری، … «Cool Tag BALL» یکی از محصولات این شرکت فناور است و گفت: Cool Tag BALL برای انتقال مایعات حساس به دما مانند شیر، کنسانتره و مالت استفاده می شود.

Cole Tag Ball آن را به عنوان یک ابزار نظارت الکترونیکی هوشمند پیشرفته با قابلیت گزارش‌دهی و استفاده از سرویس‌های داده ابری برای پیش‌بینی وضعیت ذخیره‌سازی محصولات مایع در زنجیره سرد توصیف کرد و افزود: به عنوان مثال، شیر خام در حال حرکت از سکوهای دام و شیر. از شروع تا پایان او می تواند شرایط خود را کنترل کند.

نظری با اشاره به اینکه این ابزار در داخل ظروف مایع قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: چگالی این ابزار بر روی سطح مایعاتی قرار می گیرد که در حین حمل نباید مخلوط شوند و معلق و مسدود می شود. سطح مایع مخلوط شده است.

محقق در این طرح به جزئیات عملکردی این ساز اشاره و یادآور شد: زمانی که این ساز در داخل مایع در مخزن ها قرار می گیرد، دو سوم آن در داخل مایع و یک سوم آن باقی می ماند و از ترشح مایع نیز جلوگیری می کند. از آشفتگی ، عملیات ثبت دما را انجام می دهد و دمای ظرف را از نقطه شروع تا نقطه مصرف به اطلاع کاربر می رساند.

وی داشتن سنسور دما کالیبره شده معلق روی سطح مایعات و تمیز شدن با پروتکل هایی مشابه ظروف فولادی را از مزایای این ابزار نظارتی هوشمند دانست و گفت: این ابزار دارای مصرف برق کم و عمر طولانی است.

انتهای پیام/